Gjest ikke peil Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Jeg har fått frikort for første gang i mitt liv. Har nå også en rekvisisjon til fysioterapi. Hvordan er det med egenandelen der??? Må jeg betale egenandel eller ikke når jeg har frikort??? 0 Siter
Ginger2002 Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Hei! Jeg fikk frikort for første gang i mitt liv i fjor, gikk da til fysiot., og måtte betale en egenandel på 120,- per gang (tror jeg det var). Nå har jeg fått en diagnose som gjør at jeg får gratis fysiot., er ikke sikker på hvilke diagnoser som gir deg gratis fysiot.. Lykke til! mvh 0 Siter
Gjest snuupii Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hei! Jeg fikk frikort for første gang i mitt liv i fjor, gikk da til fysiot., og måtte betale en egenandel på 120,- per gang (tror jeg det var). Nå har jeg fått en diagnose som gjør at jeg får gratis fysiot., er ikke sikker på hvilke diagnoser som gir deg gratis fysiot.. Lykke til! mvh Hvis du har fått frikort etter å ha betalt 1550,- hos lege og for medisin dekker ikke det frikortet fysioterapi.Fysioterapeuter har egne frikort, men der må du først betale egenandeler for 4500,- før du får frikortet. 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hei! Jeg fikk frikort for første gang i mitt liv i fjor, gikk da til fysiot., og måtte betale en egenandel på 120,- per gang (tror jeg det var). Nå har jeg fått en diagnose som gjør at jeg får gratis fysiot., er ikke sikker på hvilke diagnoser som gir deg gratis fysiot.. Lykke til! mvh Merk at dette gjelder opptil 80 ganger i året.Hilsen ei med kronisk bekkenleddsyndrom.Merk også at medisink treningsterapi vekter like mye som en mye dyrere time med manuellterapeut.(men dette var du sikkert klar over.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.