Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

du skal se at de kommer...

De seriøse kjøperne venter bare på hvor høy summen blir. Etter denne annonse blir det fart, gjetter jeg....

Hilsen

Skrevet

Hei

du skal se at de kommer...

De seriøse kjøperne venter bare på hvor høy summen blir. Etter denne annonse blir det fart, gjetter jeg....

Hilsen

Mulig det, men personlig ville jeg ikke hatt EN av dem. De knøttsmå leilighetene der, til DEN vanvittige prisen. For ikke å snakke om at de som kjøper må ha naboer, både over og under.

Lytt var det jo også. Homoparet og Natalie - den slitsomme, påsto jo at de hørte "trønderskrika" døgnet rundt (å det snakker HUN om). Det er lenge siden jeg har sett et så slitsomt menneske som Natalie på TV.

Ikke noe særlig bra salgstriks å trekke frem hvor lytt det er.

Det skal også særdeles gode naboforhold til, for å dele den fellespeisen foran. Det ser nok idyllisk ut, men hva om alle de fire som en gang kjøper leilighetene skal be venner og kose seg alene - kun med dem.

Nei fy fader, men det skal bli artig å se hva de engang går for.

Skrevet

Lurer på hvorfor de ikke kjøper selv da?

A) fordi de da ikke ville tjent noe på det? Det er jo forskjellen mellom takst og salgssum de tjener, såvidt jeg har fått med meg.

B) fordi de evt. bor bedre allerede? (større og/eller finere)

Gjest tjohooo
Skrevet

Mulig det, men personlig ville jeg ikke hatt EN av dem. De knøttsmå leilighetene der, til DEN vanvittige prisen. For ikke å snakke om at de som kjøper må ha naboer, både over og under.

Lytt var det jo også. Homoparet og Natalie - den slitsomme, påsto jo at de hørte "trønderskrika" døgnet rundt (å det snakker HUN om). Det er lenge siden jeg har sett et så slitsomt menneske som Natalie på TV.

Ikke noe særlig bra salgstriks å trekke frem hvor lytt det er.

Det skal også særdeles gode naboforhold til, for å dele den fellespeisen foran. Det ser nok idyllisk ut, men hva om alle de fire som en gang kjøper leilighetene skal be venner og kose seg alene - kun med dem.

Nei fy fader, men det skal bli artig å se hva de engang går for.

Jepp, direkte irriterende er hun. Og så _den_ greie kjæresten, da.

Vi skal male TSHØCKenet. Ja, vi tenkte vi skulle ta TSHØCKenet. TSCØCKenet. Er det lissom kult å si TSCØCKenet og, eller?

Skrevet

Jepp, direkte irriterende er hun. Og så _den_ greie kjæresten, da.

Vi skal male TSHØCKenet. Ja, vi tenkte vi skulle ta TSHØCKenet. TSCØCKenet. Er det lissom kult å si TSCØCKenet og, eller?

Ikke kult, skjønner ikke hvor i Oslo de kommer fra.

Barneprat - nei ikke det engang, bare en forferdelig dialekt. Kan man egentlig kalle DET det?

Her har man en tøffel på TV, helt klart.

Syntes Karin og Jon var menneskelige og varme. De er appelerte iallefall til meg. Det er sånne mennesker man liker :)

Gjest tjohooo
Skrevet

Ikke kult, skjønner ikke hvor i Oslo de kommer fra.

Barneprat - nei ikke det engang, bare en forferdelig dialekt. Kan man egentlig kalle DET det?

Her har man en tøffel på TV, helt klart.

Syntes Karin og Jon var menneskelige og varme. De er appelerte iallefall til meg. Det er sånne mennesker man liker :)

Ja, jeg likte ihvertfall Jon. Ei venninne av meg synes han virket sur og sær, jeg synes han er topp ;)

Og han andre stakkar tøffelen....arghhh....at han ikke eksploderer :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...