Gjest Helplesss wife Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Mannen min sliter og har gjort det siden ungdomskolen. Når han spiser, setter det seg fast i halsen og vil verken opp eller ned. Han får puste men det sitter der. Det blir så ille at det skremmer vettet av meg og han spyr det opp til slutt... All type mat setter seg der.Selvom han spiser rolig og forsiktig... Og han pleier å drikke til. Og da kommer det sånn lyd som det av og til kommer når man skylder ned på toalettet (mye papir f.eks) Hva kan gjøres og noen andre som har det slik? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Hva sier doktorn hans da? Høres ut som en slags ubevisst kroppsliggjort angst. Har bror han prøvd å kvele'n kanskje? (Han kan ha glemt det.) Kanskje han satte puppen fast i halsen da han var baby? Jeg mener alvor selv om jeg uttrykker meg litt burlesk, kanskje. 0 Siter
Gjest Helplesss wife Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Hva sier doktorn hans da? Høres ut som en slags ubevisst kroppsliggjort angst. Har bror han prøvd å kvele'n kanskje? (Han kan ha glemt det.) Kanskje han satte puppen fast i halsen da han var baby? Jeg mener alvor selv om jeg uttrykker meg litt burlesk, kanskje. har tenkt på noe av det jeg og. Men hvordan få han til legen...Uff...Han MÅ forstå at det ikke er normalt og ha det slik... Takk for svar. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 har tenkt på noe av det jeg og. Men hvordan få han til legen...Uff...Han MÅ forstå at det ikke er normalt og ha det slik... Takk for svar. hjelpe meg, han har jo STORE problemer, slik du beskriver det. Og så har han ALDRI gått til lege?? 0 Siter
Gjest Helplesss wife Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 hjelpe meg, han har jo STORE problemer, slik du beskriver det. Og så har han ALDRI gått til lege?? han er sta. mange mannfolksom er det når det gjelder å gå til legen... Visste du det ikke? Takk for svar 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 han er sta. mange mannfolksom er det når det gjelder å gå til legen... Visste du det ikke? Takk for svar hva gør han når dere spiser sammen med andre da? Må jo vekke en smule oppsikt? Eller unngår han det totalt?? Mannfolk eller ikke - få'n til lege imorgen, du! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Innsnevring i spiserøret? Hvordan går det med supper og grøter og bittesmå matbiter? En kollega hadde en sønn som var født med tette spiserør. De måtte operere det opp så han kunne spise. Men likevel var det så innsnevret at maten måtte ned i bittesmå biter, eller flytende føde. Han er ennå liten, og det er snakk om ny operasjon for å blokke det mere ut når han blir større. Kanskje mannen din trenger en liten operasjon? 0 Siter
Gjest not so Helplesss anymore... Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Innsnevring i spiserøret? Hvordan går det med supper og grøter og bittesmå matbiter? En kollega hadde en sønn som var født med tette spiserør. De måtte operere det opp så han kunne spise. Men likevel var det så innsnevret at maten måtte ned i bittesmå biter, eller flytende føde. Han er ennå liten, og det er snakk om ny operasjon for å blokke det mere ut når han blir større. Kanskje mannen din trenger en liten operasjon? ja jeg tror og det. Tror det må et lite inngrep kanskje. Takk for svar Ha en fiiin dag videre. Skal ta meg en prat med han 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.