Gjest edition81 Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Jeg har bestemt meg for å få meg en tatovering. Og er ganske sikker på at det blir på ryggen, men hva er finest? Nede på korsrygen? eller oppe ved skuldera? 0 Siter
Lorangemy Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 nede på korsryggen er min mening Jeg synes det er fint mellom skulderbladene på mannfolk, og nede i korsryggen på kvinner. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren, som har komt Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Det er flere ting å vurdere når du skal ta tatoovering... noe av det viktigeseste er hvor høy smerteterskelen din er! Nede på ryggen gjør ondt, veeeldig ondt og skal tatooen synses så må det være litt størrelse på dem... dessuten er ryggen i stadig bevegelse slik at det lettere blir flekker i tatooveringen (uten farge) og den er lettere for å bli stygg og avfarget der nede... På skuldra eller armen der huden er vanlig tykk er det å samenligne med pirkè som man tar hos helsesøster:) om man da ikke går over bein, det er vondere der! Dette er mine erfaringer, har en på skuldra en på ryggen og en på fotristen(som forøvrig var den vondeste av de tre ) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Ingen av delene.. Få deg en liten tatovering på ankelen, diskre og sexy.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Kommer litt an på deg som person, men jeg ville uansett ventet til høsten. Du må tross alt beskytte den mot sola en stund, og det er lite praktisk i månedene som nå kommer. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Jeg synes på skuldra. Jeg har på ankelen. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Jeg har på ankelen. Det er der jeg skulle ha hatt hvis jeg skal ha. 0 Siter
Gjest tips Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Er du kvinne? I såfall bør du være klar over følgende: http://www.helse-bergen.no/avd/kvinneklinikken/diagnose/Smertestillende_under_foedsel.htm (helt nederst på siden) 0 Siter
Gjest edition81 Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Er du kvinne? I såfall bør du være klar over følgende: http://www.helse-bergen.no/avd/kvinneklinikken/diagnose/Smertestillende_under_foedsel.htm (helt nederst på siden) oj, det hørtes ikke bra ut, vil jo ha barn en gang da.. 0 Siter
Gjest har ikke noe jeg da Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Korsryggen uten tvil! men ikke altfor stort, det er ikke pent. 0 Siter
Gjest Best å være naturell... Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Det fineste er å ikke ha noen tatoveringer i det hele tatt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.