Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg svett i ørene av alle som gnåler om hvor fantastisk Opera er, og begynner derfor å bli nysgjerrig på fenomenet.

Kan jeg laste ned og installere Opera - og ha _både_ Opera og Explorer tilgjengelig som aktive nettlesere? Altså kan jeg den ene dagen klikke på Opera-ikonet og den neste på Explorer-ikonet uten å gå inn i mystiske innstillingsprosedyrer?

Jeg er bare, bare fornøyd med Explorer, skjønner ikke hvorfor folk klager, så ikke f om jeg skal gi fra meg min vinnende hest til fordel for noe som ikke passer meg like bra.

Fortsetter under...

Skrevet

Jada. Du kan ha så mange nettlesere installert du bare vil, og bruke dem om hverandre, akkurat som du bruker andre programmer.

Skrevet

Hehe...

Jeg brukte en lang periode Opera til nettaviser, dol og mail, mens jeg brukte IE til et par-tre andre forum-sider. Det funker bra det. Men nå har Opera blitt bra på den andre typen forum også, så nå er det kun Opera.

Skrevet

Jada. Du kan ha så mange nettlesere installert du bare vil, og bruke dem om hverandre, akkurat som du bruker andre programmer.

Takk. Det var det jeg trodde, men...

Skrevet

Hehe...

Jeg brukte en lang periode Opera til nettaviser, dol og mail, mens jeg brukte IE til et par-tre andre forum-sider. Det funker bra det. Men nå har Opera blitt bra på den andre typen forum også, så nå er det kun Opera.

Aha. Opera har ikke greid å håndtere alt, men gjør det nå hvis jeg forstår deg rett.

Hm, tipper programmet koster grisemye penger. For det er vel ikke freeware?

Skrevet

Aha. Opera har ikke greid å håndtere alt, men gjør det nå hvis jeg forstår deg rett.

Koster 320 kr hvis du vil registrere det, men jeg bruker faktisk programmet uregistrert selv om jeg har lisens. Da får du valget mellom to typer reklame øverst. Om du velger google-reklame får du en smal stripe øverst med reklame som er relevant for siden du surfer på. Jeg kommer over så mange morsomme nettbutikker på denne måten at jeg ikke har brydd med med å legge inn lisenskoden min :)

Annonse

Skrevet

Ingenting. Det er en reklame-stripe øverst, men den legger jeg ikke merke til lenger.

Skrevet

Koster 320 kr hvis du vil registrere det, men jeg bruker faktisk programmet uregistrert selv om jeg har lisens. Da får du valget mellom to typer reklame øverst. Om du velger google-reklame får du en smal stripe øverst med reklame som er relevant for siden du surfer på. Jeg kommer over så mange morsomme nettbutikker på denne måten at jeg ikke har brydd med med å legge inn lisenskoden min :)

Det høres jo forsåvidt overkommelig ut, men nå er jo nettsidene allerede så proppfulle av reklame at triste framtidsscenarioer folder seg ut her... *favn myyyyyser skrekkelig lenge for å finne noe som ikke handler om å kjøpe-kjøpe*

:)

Skrevet

Ingenting. Det er en reklame-stripe øverst, men den legger jeg ikke merke til lenger.

Ok. Takk.

Gjest hvordan det er
Skrevet

Hvordan switcher man mellom instillingene for reklame? Kan det bare gjøres ved installasjon?

Skrevet

Hvordan switcher man mellom instillingene for reklame? Kan det bare gjøres ved installasjon?

Tools > Preferences > Advertising

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...