Gå til innhold

eksamen og høye krav

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsto henne sånn at hun lette på nettet i går kveld, der ser du vi har forskjellige oppfatninger og det gir deg i hvert fall ikke grunn til å være så uforskammet som du er. Det er ikke noe galt i å sitte på nettet og ikke finne fram og spørre hvordan en gjør det. Jeg jobber som spesialpedagog og vet hvordan ord og begreper kan misforstås.

Ja.

Så er jeg en bitch da. Enige om det.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

13

• MsSophie

2

• Matthea

2

• siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

1

Gjest bebba
Skrevet

Ja.

Så er jeg en bitch da. Enige om det.

Hvis du absolutt vil, men jeg synes du kunne oppført deg bedre.

Gjest Litt oppgitt over Åsemor
Skrevet

Men kjære deg, hun gir uttrykk for at hun ikke vet hvordan man skal komme i kontakt med en skole!

Må vel gå an å spørre spørsmål her uten å bli hudflettet?

Skrevet

Må vel gå an å spørre spørsmål her uten å bli hudflettet?

Mmm...

Skrevet

Desuten så trenger du ikke å svare herinne hvis du synes spørsmålene blir for dumme.

Jeg prøvde å forklare, men det kan være vanskelig å forklare til folk når de ikke engang vet hvordan man tar kontakt med en skole.

Men nå er det natta her i gården :)

Gjest bebba
Skrevet

Jeg prøvde å forklare, men det kan være vanskelig å forklare til folk når de ikke engang vet hvordan man tar kontakt med en skole.

Men nå er det natta her i gården :)

Jeg tror du skal legge deg ja. Håper for all del at du ikke jobber som lærer eller med å forklare for andre mennesker.

Skrevet

Hvis du absolutt vil, men jeg synes du kunne oppført deg bedre.

Din subjektive oppfattelse av hva som er god og hva som er dårlig oppførsel skal da ikke være normen for hva som bør og ikke bør skrives her inne.

Selv er jeg av den mening at det ville blitt, om mulig - enda mere kjedelig her inne hvis alle til enhver tid skal være så fordømt forståelsesfulle.

Gjest tjohooo
Skrevet

Tja, hvis du til vanlig er en 5'er-elev i et fag, er det litt bob-bob med en firer. Det er jo ingen dårlig karakter, men det er ingen bra heller - hvis man hadde høye ambisjoner.

Trenger dere si noe da? Dere kan jo minne henne om at det ER jo tross alt bare videregående skole, og verden går ikke under av slike ting, verden er heller ikke ene og alene avhengig av hennes prestasjoner for å greie seg, og det finnes andre ting der ute enn skolen...

Gjest tjohooo
Skrevet

Hvordan finner jeg ut om min unge med 49 poeng fra ungdomsskolen kommer seg inn på det h*n ønsker seg på videregående. Himmel og hav og dette er for vanskelig for mennesker uten utdannelse. Jeg prøver å se på de skolene hun har søkt seg inn på, men finenr ingen ting om opptakskrav.

La "ungen" greie det selv!

Det tror nå jeg det er noe av det beste du kan gjøre som forelder...lær ungen å bli selvhjulpen og at verden ikke dreier seg om at andre skal løse og finne ut ting for han/henne.

Gjest tjohooo
Skrevet

Får håpe det går over, for hun sliter med depresjoner utenom. Derfor blir jeg ekstra påpasselig. Vet hvor nøye hun er med skolearbeidet sitt.

Hønemødre er ikke bra for barn og unge med depresjoner!

Prøv å slapp av. Du gjør bare presset verre hvis du går sånn opp i å finne ut av dette med skolen. Det er ikke så farlig om hun må vente et år, kan du prøve å formidle til henne. Ikke lev dine drømmer gjennom henne hvis du skjønner hva jeg mener. Verden der ute er så stressende, at det unge trenger er foreldre som er sterke, rolige, stabile, runde i kantene og IKKE er overpåpasselige og ordner "alt".

Gjest bebba
Skrevet

Din subjektive oppfattelse av hva som er god og hva som er dårlig oppførsel skal da ikke være normen for hva som bør og ikke bør skrives her inne.

Selv er jeg av den mening at det ville blitt, om mulig - enda mere kjedelig her inne hvis alle til enhver tid skal være så fordømt forståelsesfulle.

Det er din mening og den er subjektiv i høyeste grad.

Skrevet

Det er din mening og den er subjektiv i høyeste grad.

Jeg har da heller ikke påstått noe annet.

Gjest bebba
Skrevet

Jeg har da heller ikke påstått noe annet.

Ikke jeg heller

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...