Gjest explorer borte vekk Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Hva i alle dager har skjedd når jeg ikke får åpnet web-sider uten å gå innom utforsker? Den gir beskjed om at den ikke finner iexplorer.exe og ved søk på c: får jeg beskjed om at den ikke finner filen. 0 Siter
Gjest explorer borte vekk Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 F.eks. her: http://pub.tv2.no/nettavisen/nettspill/index.jsp?gameId=270 At jeg slipper reklamen på dol er jo en fordel, men spillet savner jeg. Mangler sikkert et program, men hvilket? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Vedvarer problemet etter en restart på maskinen? 0 Siter
Gjest explorer borte vekk Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 SoriaMoria skrev (På 3.6.2004 den 17.58): Vedvarer problemet etter en restart på maskinen? Det forsvinner ikke etter restart. 0 Siter
citoyen Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Prøv å sette inn Windows-CDen og velg reparasjon. Er du heldig vil det fikse problemet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.