Gjest skalsidetittekvart Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Denne FU´en har jeg aldri sett her før, så jeg legger den inn. Interessant å se om folks oppfatning av seg selv ligner det bildet andre har av dem:) Hva mener du er din styrke og svakhet som debattant her inne? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Styrke: At jeg stort sett gir faen og er meg selv. Svakhet: At jeg stort sett gir faen og er meg selv. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Styrke: klarer å overse idiotiske diskusjoner mellom Sør og andre. Svakhet: klarer ikke å la være å irritere meg over hvor teite folk kan være noen ganger. Følgelig klarer jeg ikke å holde hva jeg mener for meg selv alltid... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Min svakhet må vel være at jeg skravler i vei om ting jeg ikke har greie på til tider. Og at jeg kanskje er litt for ærlig - kjipt hvis jeg skulle bli gjenkjent ) Men ærlighet er jo også positivt. Men jeg mener jeg aldri uttaler meg feil om noe "viktig". Da lar jeg heller vær å svare. Det er vel heller i diskusjoner ;o) 0 Siter
Gjest himmel og hav Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Hvorfor skal jeg ha styrke og svakheter herinne? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.