Gå til innhold

FU: din styrke og svakhet på DOL?

Anbefalte innlegg

Gjest skalsidetittekvart
Skrevet

Denne FU´en har jeg aldri sett her før, så jeg legger den inn. Interessant å se om folks oppfatning av seg selv ligner det bildet andre har av dem:)

Hva mener du er din styrke og svakhet som debattant her inne?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Styrke: At jeg stort sett gir faen og er meg selv.

Svakhet: At jeg stort sett gir faen og er meg selv.

Skrevet

Styrke: klarer å overse idiotiske diskusjoner mellom Sør og andre.

Svakhet: klarer ikke å la være å irritere meg over hvor teite folk kan være noen ganger. Følgelig klarer jeg ikke å holde hva jeg mener for meg selv alltid... :P

Gjest Daisy
Skrevet

Min svakhet må vel være at jeg skravler i vei om ting jeg ikke har greie på til tider. Og at jeg kanskje er litt for ærlig - kjipt hvis jeg skulle bli gjenkjent :o) Men ærlighet er jo også positivt.

Men jeg mener jeg aldri uttaler meg feil om noe "viktig". Da lar jeg heller vær å svare. Det er vel heller i diskusjoner ;o)

Gjest himmel og hav
Skrevet

Hvorfor skal jeg ha styrke og svakheter herinne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...