Gå til innhold

Hjelp meg med dette her................

Anbefalte innlegg

Gjest buckingham
Skrevet

Kjæresten slo opp for to uker siden. I går kveld sjekket jeg emailen min, og da var det to fra han. Den første skrevet tidlig på dagen hvor han lurte på hvordan jeg hadde det, og at han skrev email fordi han hadde mistet mobilnr. mitt. Fire timer senere hadde han skrevet en annen hvor han sa at han ønsket at jeg ville finne den rette og at han ville ikke forstyrre meg mer. Jeg skulle gjerne skrive email til han hvis jeg hadde lyst. Til slutt takket han for et eller annet og skrev klem under begge emailene. Har han gått fra forstanden, eller (i tillegg) gått tilbake til sin ekskone.

Gjest buckingham
Skrevet

Jeg savner ham vanvittig............

Gjest buckingham
Skrevet

Jeg vil ha ham tilbake og få ryddet alle hindringer av veien..................

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Skal du poste dette innlegget hver dag?

Gjest buckingham
Skrevet

Nei annen hver.........

Gjest buckingham
Skrevet

Hvis du kjeder deg så svarer du på andre innlegg................

Skrevet

Hva trenger du hjelp til?

Du er dumpet, svært lite du kan gjøre med det. Du må prøve å komme over det, tenk positivt, finn på andre ting du kan gjøre, dra på byen, osv osv osv. Men ta gjerne et par dager og depp og grin og slå madrassen.

Gjest Russel
Skrevet

Ja jeg tenkte det.

mil1365380270
Skrevet

Mistet nummeret ditt etter to uker - neppe! Står du ikke oppført i registrene?

Ego å sende sånne mailer når man har gjort det slutt, han burde la deg være i fred.

Han turte vel ikke ringe deg, så han sender e-post i stedet.

Kanskje han savner deg litt, kanskje han har dårlig samvittighet, og kanskje han vil ha deg på gress?

Nå har han sagt han skal la deg være i fred, så da får du jo se hvor snill han klarer å være...

Gjest tjohooo
Skrevet

Er det en ekskone inne i bildet?

Og du var såååå mye bedre, og FORSTOD han, liksom? Var det sånn?

Gjest buckingham
Skrevet

Er det en ekskone inne i bildet?

Og du var såååå mye bedre, og FORSTOD han, liksom? Var det sånn?

Nei det var ikke sånn. Ja det var ekskone inn i bildet, og det er en eksmann inn i mitt bilde. Vi er voksne begge to.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...