Gå til innhold

Jeg tør IKKE pusse tennene.....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tør IKKE gå inn på badet for å pusse tennene, for der står en KJEMPE-EDDERKOPP (ca 4 cm i diameter!!) og venter på meg rett rundt dørkarmen!!

Jeg er lammet.

*hulk*

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BettyBlue

8

• mrxx

5

• Tornerose

2

• skorpionfisken

2

Skrevet

Gå og legg deg uten tannpuss, så er den sikkert borte i morgen.

Eller ta støvsugeren på den, og sett den ut for natta. ;)

Skrevet

Oi, oi!

Jeg har full forståelse med deg, jeg hadde ringt 110, er ikke det brannvesenet?

Lykke til!

Skrevet

Gå og legg deg uten tannpuss, så er den sikkert borte i morgen.

Eller ta støvsugeren på den, og sett den ut for natta. ;)

Men jeg har spist rabarbra i sukker og godteri - da blir'e karius og baktus da! Kanskje jeg får ta en Extra tyggis..

Og hva med i morra tidlig!!? Jeg kommer til å være fullstendig paranoid hvis den ikke er akkurat der da....!

Skrevet

Oi, oi!

Jeg har full forståelse med deg, jeg hadde ringt 110, er ikke det brannvesenet?

Lykke til!

Jamen jeg tror ikke de vil ta meg på alvor...

Dessuten koster en utrykning rundt 20 000,-, og det får jeg sikkert regning på.

Skal jeg ringe på hos gamle konen som eier huset? :-I

Katten min spiser ikke edderkopper heller.

*hmf*

Skrevet

Men jeg har spist rabarbra i sukker og godteri - da blir'e karius og baktus da! Kanskje jeg får ta en Extra tyggis..

Og hva med i morra tidlig!!? Jeg kommer til å være fullstendig paranoid hvis den ikke er akkurat der da....!

Den er BORTE! Jeg har null kontroll!

*skjelve*

Gjest Rusle
Skrevet

Finn noe og kakk den med.

Hvis ikke det går, får du legge deg uten tannpuss. Går greit det ;-)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Finn noe og kakk den med.

Hvis ikke det går, får du legge deg uten tannpuss. Går greit det ;-)

Lider selv av araknofobi, og hadde jeg lagt meg med den edderkoppen herjende rundt på badet mitt hadde jeg nok hoppet over mer enn tannpussen. For hva med i morgen tidlig? Hvor er udyret *da*?

Gjest utrydd edderkoppene klubben. Medl. 1
Skrevet

Du må drepe den, alle edderkopper MÅ dø!

Gjest Utrydd edderkoppene klubben. Medl. 1
Skrevet

det er jo lykke-dyr jo

Lykke dyr? Er du gal. Jeg hater dem, vil heller ha en løve i sengen enn en edderkopp.

Skrevet

Lider selv av araknofobi, og hadde jeg lagt meg med den edderkoppen herjende rundt på badet mitt hadde jeg nok hoppet over mer enn tannpussen. For hva med i morgen tidlig? Hvor er udyret *da*?

Den forsvant!! Aner ikke hvor den er lenger, bare at den er i mitt hjem et sted!

Null kontroll.

Det verste er at hele leiligheten er i trepanel, med slike mørke kvist-flekker i, og ALT ser ut som edderkopper.

Går med hjertet i halsen.

Skrevet

Det er i slike stunder det er godt å ha en mann. :-D

Skrevet

Denne lille krabaten er jo livredd deg og gjemmer seg så fort du kommer trampene:-)

Jeg hadde en edderkopp på soverommet mitt i natt, så den satt der når jeg la meg, men gadd ikke å drepe den. Jeg lever i beste velgående i dag også)

Disse er jo ikke farlige i det hele tatt, verre med de som kan være i varmere strøk. Så vær glad du ikke bor der:-)

Støvsuger du dem så sørg for å tette røret, de krabber ut igjen, sikkert mye fetere og større en noen gang etter å ha gomlet i seg godakene i støvposen. Bare såvidt de klarer å presse seg ut av røret og øker kraftig i volum når de spretter ut hårete og store, med laaaange ben,.... hehe.

Gjest fobille
Skrevet

Denne lille krabaten er jo livredd deg og gjemmer seg så fort du kommer trampene:-)

Jeg hadde en edderkopp på soverommet mitt i natt, så den satt der når jeg la meg, men gadd ikke å drepe den. Jeg lever i beste velgående i dag også)

Disse er jo ikke farlige i det hele tatt, verre med de som kan være i varmere strøk. Så vær glad du ikke bor der:-)

Støvsuger du dem så sørg for å tette røret, de krabber ut igjen, sikkert mye fetere og større en noen gang etter å ha gomlet i seg godakene i støvposen. Bare såvidt de klarer å presse seg ut av røret og øker kraftig i volum når de spretter ut hårete og store, med laaaange ben,.... hehe.

Det er jo selvsagt ENDA VERRE når den har gjemt seg!!

Skrevet

Det er jo selvsagt ENDA VERRE når den har gjemt seg!!

Hehe, skjønner det, men de er ikke farlige da. De jakter på fluer og andre insekter og ikke på deg, du er aaaaaaltfor stoooor og smaker sikkert ikke så godt heller:-)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

"Jeg hadde en edderkopp på soverommet mitt i natt, så den satt der når jeg la meg, men gadd ikke å drepe den. Jeg lever i beste velgående i dag også)"

Det er der vi araknofobiere aldri er helt sikker, vet du. På utfallet dagen derpå. :-)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Hehe, skjønner det, men de er ikke farlige da. De jakter på fluer og andre insekter og ikke på deg, du er aaaaaaltfor stoooor og smaker sikkert ikke så godt heller:-)

Tror *du*, ja... Vi andre, vi vet noe helt annet.

;-D

skorpionfisken
Skrevet

Hvordan gikk det da?

Halllooooo!!!!

Beeeetttttyyyy Bluuuueeeee!!!!

Lever du?

hallo?

Om du lever, finn fram hammeren, og gi deg ikke før beistet er ute av denne verden.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Den er BORTE! Jeg har null kontroll!

*skjelve*

Den sitter og lurer i et av håndkledene, den dukker nok opp igjen;-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...