Gå til innhold

Jeg tør IKKE pusse tennene.....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg hadde en edderkopp på soverommet mitt i natt, så den satt der når jeg la meg, men gadd ikke å drepe den. Jeg lever i beste velgående i dag også)"

Det er der vi araknofobiere aldri er helt sikker, vet du. På utfallet dagen derpå. :-)

Hehe, joda det vet dere, men det er ikke alltid fornuften seirer:-)

Tenk på alle de edderkoppene som har vært i senga di eller sittet i klærne dine i årenes løp uten at du har visst det. Men lever gjør du ennå:-)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BettyBlue

8

• mrxx

5

• Tornerose

2

• skorpionfisken

2

Skrevet

Tror *du*, ja... Vi andre, vi vet noe helt annet.

;-D

Phøøøøø.........hehe

Gjest moderjord
Skrevet

Den sitter og lurer i et av håndkledene, den dukker nok opp igjen;-/

måtte bare le av ditt innlegg..ja vet at det er stygt gjort av meg..fordi de som har denne skrekken er det fult alvorlig.. håper du har kommet over sjokket

Gjest bebba
Skrevet

Tenk på alle de edderkoppene som har vært i senga di eller sittet i klærne dine i årenes løp uten at du har visst det. Men lever gjør du ennå:-)

Den var litt stygg overfor dem som virkelig er redd edderkopper. Jeg liker ikke tanken, og tar dem ikke opp for å klappe dem, men jeg greier godt å ignorere dem.

Gjest bebba
Skrevet

Det er i slike stunder det er godt å ha en mann. :-D

Bare i slike stunder????????????????+

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

måtte bare le av ditt innlegg..ja vet at det er stygt gjort av meg..fordi de som har denne skrekken er det fult alvorlig.. håper du har kommet over sjokket

Jeg er ikke redd edderkopper, men derimot elg!

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Med mine sjekkeprosedyrer kan jeg nok slå fast at grunnen til at jeg sitter her i dag er at scenarioet du antyder aldri har funnet sted. Det påstås av andre at det ikke finnes en edderkopp som kommer forbi mitt falkeblikk uansett hvor liten den måtte være.

Skrevet

Jeg er ikke redd edderkopper, men derimot elg!

Elg, ja! Skumlere dyr skal du lete lenge etter for å finne her i landet! (Kanskje bortsett fra ormer da). Var på tur med snuppa i skogen i helgen, rundet en sving og så var det sekundet før hjerteattakk. Omtrent 20 meter fra oss sto en diger elg, men heldigvis var den like redd som meg, og beina inn i skogen alt den orket!

Skrevet

Med mine sjekkeprosedyrer kan jeg nok slå fast at grunnen til at jeg sitter her i dag er at scenarioet du antyder aldri har funnet sted. Det påstås av andre at det ikke finnes en edderkopp som kommer forbi mitt falkeblikk uansett hvor liten den måtte være.

Hehe....tror du ja......

Skrevet

Elg, ja! Skumlere dyr skal du lete lenge etter for å finne her i landet! (Kanskje bortsett fra ormer da). Var på tur med snuppa i skogen i helgen, rundet en sving og så var det sekundet før hjerteattakk. Omtrent 20 meter fra oss sto en diger elg, men heldigvis var den like redd som meg, og beina inn i skogen alt den orket!

Men å støte på den om høsten i parringstia er litt verre. En ilsken okse er skummel:-|

Gjest Sniff
Skrevet

Men å støte på den om høsten i parringstia er litt verre. En ilsken okse er skummel:-|

_Intet_ er mer skummelt enn en edderkopp...

Skrevet

_Intet_ er mer skummelt enn en edderkopp...

Jo - brunstige elgokser:-/

Skrevet

Hvordan gikk det da?

Halllooooo!!!!

Beeeetttttyyyy Bluuuueeeee!!!!

Lever du?

hallo?

Om du lever, finn fram hammeren, og gi deg ikke før beistet er ute av denne verden.

*pust,pes* ja jeg lever!

Men jeg aner ikke hvor den er!!!

*pust,peser videre*

skorpionfisken
Skrevet

Jo - brunstige elgokser:-/

Elgokser reagerer rasjonelt. Ser den en fare så angriper den, det kan alle forstå og forholde seg til. Man holder seg bare unna brunstige elgokser.

Men en "brunstig" edderkopp oppfører seg ikke rasjonelt. Den sniker seg innpå deg og TAR deg helt uten grunn eller mening....

Livsfarlige er de....

Skrevet

Den sitter og lurer i et av håndkledene, den dukker nok opp igjen;-/

Jeg turte ikke dusje i morges!!

Gikk bare med skylapper på badet og pusset tennene og tok en kjapp vask!

Er sikker på at den er inni dusjhåndkle mitt! Og før eller siden må jeg jo dusje!!?

Ok, det kommer snart en mann som kan riste litt håndklær og sjekke rundt!

Skrevet

Jeg turte ikke dusje i morges!!

Gikk bare med skylapper på badet og pusset tennene og tok en kjapp vask!

Er sikker på at den er inni dusjhåndkle mitt! Og før eller siden må jeg jo dusje!!?

Ok, det kommer snart en mann som kan riste litt håndklær og sjekke rundt!

Ja - en mann er alltid godt å ha;-/

Skrevet

Elgokser reagerer rasjonelt. Ser den en fare så angriper den, det kan alle forstå og forholde seg til. Man holder seg bare unna brunstige elgokser.

Men en "brunstig" edderkopp oppfører seg ikke rasjonelt. Den sniker seg innpå deg og TAR deg helt uten grunn eller mening....

Livsfarlige er de....

Jeg er bitt av edderkopp - på utedass, gjett hvor?;-)

Gjest fobille
Skrevet

Hehe, skjønner det, men de er ikke farlige da. De jakter på fluer og andre insekter og ikke på deg, du er aaaaaaltfor stoooor og smaker sikkert ikke så godt heller:-)

Joho - det gjør jeg visst det!

Skrevet

Jeg er bitt av edderkopp - på utedass, gjett hvor?;-)

Hmm...i øret, kanskje???

Skrevet

Hmm...i øret, kanskje???

Ja - du gjetta rett;-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...