mrxx Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 "Jeg hadde en edderkopp på soverommet mitt i natt, så den satt der når jeg la meg, men gadd ikke å drepe den. Jeg lever i beste velgående i dag også)" Det er der vi araknofobiere aldri er helt sikker, vet du. På utfallet dagen derpå. :-) Hehe, joda det vet dere, men det er ikke alltid fornuften seirer:-) Tenk på alle de edderkoppene som har vært i senga di eller sittet i klærne dine i årenes løp uten at du har visst det. Men lever gjør du ennå:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Tror *du*, ja... Vi andre, vi vet noe helt annet. ;-D Phøøøøø.........hehe 0 Siter
Gjest moderjord Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Den sitter og lurer i et av håndkledene, den dukker nok opp igjen;-/ måtte bare le av ditt innlegg..ja vet at det er stygt gjort av meg..fordi de som har denne skrekken er det fult alvorlig.. håper du har kommet over sjokket 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Hehe, joda det vet dere, men det er ikke alltid fornuften seirer:-) Tenk på alle de edderkoppene som har vært i senga di eller sittet i klærne dine i årenes løp uten at du har visst det. Men lever gjør du ennå:-) Den var litt stygg overfor dem som virkelig er redd edderkopper. Jeg liker ikke tanken, og tar dem ikke opp for å klappe dem, men jeg greier godt å ignorere dem. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Det er i slike stunder det er godt å ha en mann. :-D Bare i slike stunder????????????????+ 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 måtte bare le av ditt innlegg..ja vet at det er stygt gjort av meg..fordi de som har denne skrekken er det fult alvorlig.. håper du har kommet over sjokket Jeg er ikke redd edderkopper, men derimot elg! 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Hehe, joda det vet dere, men det er ikke alltid fornuften seirer:-) Tenk på alle de edderkoppene som har vært i senga di eller sittet i klærne dine i årenes løp uten at du har visst det. Men lever gjør du ennå:-) Med mine sjekkeprosedyrer kan jeg nok slå fast at grunnen til at jeg sitter her i dag er at scenarioet du antyder aldri har funnet sted. Det påstås av andre at det ikke finnes en edderkopp som kommer forbi mitt falkeblikk uansett hvor liten den måtte være. 0 Siter
Carina82 Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Jeg er ikke redd edderkopper, men derimot elg! Elg, ja! Skumlere dyr skal du lete lenge etter for å finne her i landet! (Kanskje bortsett fra ormer da). Var på tur med snuppa i skogen i helgen, rundet en sving og så var det sekundet før hjerteattakk. Omtrent 20 meter fra oss sto en diger elg, men heldigvis var den like redd som meg, og beina inn i skogen alt den orket! 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Med mine sjekkeprosedyrer kan jeg nok slå fast at grunnen til at jeg sitter her i dag er at scenarioet du antyder aldri har funnet sted. Det påstås av andre at det ikke finnes en edderkopp som kommer forbi mitt falkeblikk uansett hvor liten den måtte være. Hehe....tror du ja...... 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Elg, ja! Skumlere dyr skal du lete lenge etter for å finne her i landet! (Kanskje bortsett fra ormer da). Var på tur med snuppa i skogen i helgen, rundet en sving og så var det sekundet før hjerteattakk. Omtrent 20 meter fra oss sto en diger elg, men heldigvis var den like redd som meg, og beina inn i skogen alt den orket! Men å støte på den om høsten i parringstia er litt verre. En ilsken okse er skummel:-| 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Men å støte på den om høsten i parringstia er litt verre. En ilsken okse er skummel:-| _Intet_ er mer skummelt enn en edderkopp... 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 _Intet_ er mer skummelt enn en edderkopp... Jo - brunstige elgokser:-/ 0 Siter
BettyBlue Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 Hvordan gikk det da? Halllooooo!!!! Beeeetttttyyyy Bluuuueeeee!!!! Lever du? hallo? Om du lever, finn fram hammeren, og gi deg ikke før beistet er ute av denne verden. *pust,pes* ja jeg lever! Men jeg aner ikke hvor den er!!! *pust,peser videre* 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Jo - brunstige elgokser:-/ Elgokser reagerer rasjonelt. Ser den en fare så angriper den, det kan alle forstå og forholde seg til. Man holder seg bare unna brunstige elgokser. Men en "brunstig" edderkopp oppfører seg ikke rasjonelt. Den sniker seg innpå deg og TAR deg helt uten grunn eller mening.... Livsfarlige er de.... 0 Siter
BettyBlue Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 Den sitter og lurer i et av håndkledene, den dukker nok opp igjen;-/ Jeg turte ikke dusje i morges!! Gikk bare med skylapper på badet og pusset tennene og tok en kjapp vask! Er sikker på at den er inni dusjhåndkle mitt! Og før eller siden må jeg jo dusje!!? Ok, det kommer snart en mann som kan riste litt håndklær og sjekke rundt! 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Jeg turte ikke dusje i morges!! Gikk bare med skylapper på badet og pusset tennene og tok en kjapp vask! Er sikker på at den er inni dusjhåndkle mitt! Og før eller siden må jeg jo dusje!!? Ok, det kommer snart en mann som kan riste litt håndklær og sjekke rundt! Ja - en mann er alltid godt å ha;-/ 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Elgokser reagerer rasjonelt. Ser den en fare så angriper den, det kan alle forstå og forholde seg til. Man holder seg bare unna brunstige elgokser. Men en "brunstig" edderkopp oppfører seg ikke rasjonelt. Den sniker seg innpå deg og TAR deg helt uten grunn eller mening.... Livsfarlige er de.... Jeg er bitt av edderkopp - på utedass, gjett hvor?;-) 0 Siter
Gjest fobille Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Hehe, skjønner det, men de er ikke farlige da. De jakter på fluer og andre insekter og ikke på deg, du er aaaaaaltfor stoooor og smaker sikkert ikke så godt heller:-) Joho - det gjør jeg visst det! 0 Siter
Carina82 Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Jeg er bitt av edderkopp - på utedass, gjett hvor?;-) Hmm...i øret, kanskje??? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Hmm...i øret, kanskje??? Ja - du gjetta rett;-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.