Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*rekker hånda i været*

...noe jeg kan hjelpe deg med?

Skrevet

Og meg....

Spennende... Har du drevet med det lenge?

Gjest mistera
Skrevet

Spennende... Har du drevet med det lenge?

Har drevet med det fra og til i nesten 15 år... har hatt mine perioder der det har gått til hodet på meg, og jeg har slukt alt rått, men det var før jeg kunne det...

Du da? drevet lenge...?

Skrevet

Har drevet med det fra og til i nesten 15 år... har hatt mine perioder der det har gått til hodet på meg, og jeg har slukt alt rått, men det var før jeg kunne det...

Du da? drevet lenge...?

Jeg kjøpte min første kortstokk på begynnelsen av nitti-tallet... Har aldri vært noe særlig flink til å lære kortene utenat. Og det er først i det siste jeg har tord å bruke intuisjonen for å tolke. Og det har gått ganske greit, egentlig.

Jeg tror på det. Men, jeg tror ikke jeg er flink nok enda. Jeg lærer - og har begynte å interessere meg mer for det nå i det siste etter et opphold på et par-tre år.

Er med i forumet på tarotnorge.com der det er ganske mange som virkelig har peiling på dette her...

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg kjøpte min første kortstokk på begynnelsen av nitti-tallet... Har aldri vært noe særlig flink til å lære kortene utenat. Og det er først i det siste jeg har tord å bruke intuisjonen for å tolke. Og det har gått ganske greit, egentlig.

Jeg tror på det. Men, jeg tror ikke jeg er flink nok enda. Jeg lærer - og har begynte å interessere meg mer for det nå i det siste etter et opphold på et par-tre år.

Er med i forumet på tarotnorge.com der det er ganske mange som virkelig har peiling på dette her...

He, he. Skal jeg spørre en som jeg tror ikke har lyst til å ha noe med meg å gjøre om vi skal finne på noe i dag. Tror hvertfall ikke vedkommende vil det :P

Litt tull dette, da

Skrevet

He, he. Skal jeg spørre en som jeg tror ikke har lyst til å ha noe med meg å gjøre om vi skal finne på noe i dag. Tror hvertfall ikke vedkommende vil det :P

Litt tull dette, da

...kanskje han hadde overrasket deg og sagt ja :-)

Gjest Edition81
Skrevet

Og meg....

Vil vel ikke se om dere ser noe rart i korta på meg vel?

Gjest Aina E
Skrevet

Tja. Når jeg gidder, så. Bruker Crowleys stokk hvis det sier deg noe?

Skrevet

Vil vel ikke se om dere ser noe rart i korta på meg vel?

Kunne vel tenkest at jeg har tid etter eksamenene... akkurat nå er hodet mitt "innstillt" på statsvitenskap... !

Gjest Edition81
Skrevet

Kunne vel tenkest at jeg har tid etter eksamenene... akkurat nå er hodet mitt "innstillt" på statsvitenskap... !

Det er greit, si fra da... Hadde vært spennende..

Skrevet

Det er greit, si fra da... Hadde vært spennende..

Ok sier fra jeg:)

Gjest Daisy
Skrevet

...kanskje han hadde overrasket deg og sagt ja :-)

Tror du det? Har foressten sendt deg mail... :o)

Gjest Daisy
Skrevet

Tja. Når jeg gidder, så. Bruker Crowleys stokk hvis det sier deg noe?

Sier meg ikke så mye. Jeg er ikke så interessert at jeg gjør det selv, men synes det er morsomt å høre om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...