Gjest Ikke nå! Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Da har "kidnappet" klart å forsure miljøet her igjen! Gratulerer - du er kjempeflink! Melder meg ut fra denne siden inntil miljøet er tilbake slik det pleier å være. 0 Siter
grot Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 går det ikke an å overse disse innleggene da? Det er dumt at ferske brukere av forumet kan bli forvirret og få feil informasjon, men gamle travere her på nettet kan vel la være å la seg provosere? Vi kan jo bare informere med jevne mellomrom om at "kidnappet" bare er en stakkar som ikke har bedre ting å bruke tida si på, at formålet hans rett og slett er å skape uro. Gidder ikke å la meg provosere av slikt, men det er dumt om det skremmer vekk nye brukere på forumet her. 0 Siter
Gjest Ikke nå! Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 går det ikke an å overse disse innleggene da? Det er dumt at ferske brukere av forumet kan bli forvirret og få feil informasjon, men gamle travere her på nettet kan vel la være å la seg provosere? Vi kan jo bare informere med jevne mellomrom om at "kidnappet" bare er en stakkar som ikke har bedre ting å bruke tida si på, at formålet hans rett og slett er å skape uro. Gidder ikke å la meg provosere av slikt, men det er dumt om det skremmer vekk nye brukere på forumet her. Jeg er ikke provosert, men dritlei. Er her inne for å få konstruktiv og hyggelig informasjon. Noe det stort sett er da. Dessuten skremmer slike mennesker meg! 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Jeg er ikke provosert, men dritlei. Er her inne for å få konstruktiv og hyggelig informasjon. Noe det stort sett er da. Dessuten skremmer slike mennesker meg! Er det denne provokatøren som herjer på de fleste forum dere sliter med, h*n som opererer med forskjellige nick og forpester hele DOL...? Iså tilfelle har webbis bedt om at det ikke blir diskutert med vedkommende slik at h*n ikke har mulighet til å provosere.. Fikk vedkommende "etter" meg, der h*n svarte på alle innlegg jeg skrev slik jeg måtte skifte nicket jeg har hatt siden jeg begynnte her inne i 98, men vi må bare prøve å overse dette kreket... og lavær å hete opp diskusjonene, heller diskutere med de vi vet er faste.... Synd h*n ikke kan fjernes 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.