Gå til innhold

Trist men leit...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

går det ikke an å overse disse innleggene da? Det er dumt at ferske brukere av forumet kan bli forvirret og få feil informasjon, men gamle travere her på nettet kan vel la være å la seg provosere? Vi kan jo bare informere med jevne mellomrom om at "kidnappet" bare er en stakkar som ikke har bedre ting å bruke tida si på, at formålet hans rett og slett er å skape uro.

Gidder ikke å la meg provosere av slikt, men det er dumt om det skremmer vekk nye brukere på forumet her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148837-trist-men-leit/#findComment-947829
Del på andre sider

Gjest Ikke nå!

går det ikke an å overse disse innleggene da? Det er dumt at ferske brukere av forumet kan bli forvirret og få feil informasjon, men gamle travere her på nettet kan vel la være å la seg provosere? Vi kan jo bare informere med jevne mellomrom om at "kidnappet" bare er en stakkar som ikke har bedre ting å bruke tida si på, at formålet hans rett og slett er å skape uro.

Gidder ikke å la meg provosere av slikt, men det er dumt om det skremmer vekk nye brukere på forumet her.

Jeg er ikke provosert, men dritlei.

Er her inne for å få konstruktiv og hyggelig informasjon. Noe det stort sett er da.

Dessuten skremmer slike mennesker meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148837-trist-men-leit/#findComment-947832
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Jeg er ikke provosert, men dritlei.

Er her inne for å få konstruktiv og hyggelig informasjon. Noe det stort sett er da.

Dessuten skremmer slike mennesker meg!

Er det denne provokatøren som herjer på de fleste forum dere sliter med, h*n som opererer med forskjellige nick og forpester hele DOL...?

Iså tilfelle har webbis bedt om at det ikke blir diskutert med vedkommende slik at h*n ikke har mulighet til å provosere..

Fikk vedkommende "etter" meg, der h*n svarte på alle innlegg jeg skrev slik jeg måtte skifte nicket jeg har hatt siden jeg begynnte her inne i 98, men vi må bare prøve å overse dette kreket... og lavær å hete opp diskusjonene, heller diskutere med de vi vet er faste....

Synd h*n ikke kan fjernes

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148837-trist-men-leit/#findComment-947852
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...