Gå til innhold

DOL på en fredag...

Anbefalte innlegg

Gjest den dama
Skrevet

Konklusjonen på en liten fredagsrunde på DOL er:

Fredager bør Husmoren vaske huset. OBS: husk bad og speil! For så å stelle seg selv litt lekker, med sexy undertøy (eller ikke noe undertøy) - før MANNEN kommer hjem. Så får man litt vågal sex.

Går verden framover (selv om terminologien er en smule forandret)?

Hmmm. Som klippet ut fra kapitlet til kvinnen i Bryllupsboka fra 1950-tallet.

Gjest midia
Skrevet

Denne Fredagen passet dette på meg,jeg har vasket og ryddet å mannen kommer hjem fra jobb i kveld etter å ha vært borte 14 dager å det blir vel endel kos og klem da.

Men hver fredag er det ikke sånn,for da er det jeg som får oppvartning etter jobb på fredagene for han er hjemme 3 uker etter jobb.

Skrevet

Hm, vel vanligvis gjør jeg altså rent lørdag eller søndag. Men akkurat denne gangen ble det fredag, og det er jo litt deilig å være ferdig også, da.

En dusj, litt sexy undertøy, og den avslappende følelsen av å ha gjort noe en skulle gjøre...vel, det bringer vel litt med seg det, skulle en tro. Selv om vi skriver 2004 ;)

Gjør vel ikke noe det, vel?

Gjest Uglemor
Skrevet

Man må da gjøre rent iblant selv om det er 2004.. Dessuten deler vi stort sett på husarbeidet, vi. Men nå hadde jeg tilfeldigvis fri i dag, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...