Gå til innhold

Arne Treholts bok

Anbefalte innlegg

Gjest kari trestakk
Skrevet

Man kan mene akkurat hva man vil om Treholts landssvik, som han også er dømt for. Men jeg synes likevevel boken er godt skrevet, og er en god porsjon samtidshistorie. Jeg husker den dagen Treholt ble arrestrert, og her inneholder det mye annet enn sensasjoner. Han var jo en gang en utrolig begaven mann, som forspilte alle sine sjaser. Jeg undrer meg på hvorfor?

Gjest arne sleipholt
Skrevet

Den skal jeg kjøpe i morgen den dag.

Nei fy!

Skrevet

Nei fy!

Ja,det kan du si,men jeg er alt for nysgjerrig til å la være.

Gjest hvordan det er
Skrevet

Jeg var bare barne da de fakka Treholt, men hjemme hos ble han betraktet som en misforstått helt (akk ja, min mor var kommunist). Jeg har fortsatt sansen for ham, jeg. Dessuten er han vel fortsatt høyst begavet, men kanskje ikke lenger fullt så lovende.

Skrevet

Nei fy!

Hvis du har så sterke meninger om det, så BØR du faktisk lese den for å få litt informasjon fra mer enn en side.

".........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...