Gjest kari trestakk Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Man kan mene akkurat hva man vil om Treholts landssvik, som han også er dømt for. Men jeg synes likevevel boken er godt skrevet, og er en god porsjon samtidshistorie. Jeg husker den dagen Treholt ble arrestrert, og her inneholder det mye annet enn sensasjoner. Han var jo en gang en utrolig begaven mann, som forspilte alle sine sjaser. Jeg undrer meg på hvorfor? 0 Siter
Gjest arne sleipholt Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Den skal jeg kjøpe i morgen den dag. Nei fy! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Nei fy! Ja,det kan du si,men jeg er alt for nysgjerrig til å la være. 0 Siter
Gjest hvordan det er Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Jeg var bare barne da de fakka Treholt, men hjemme hos ble han betraktet som en misforstått helt (akk ja, min mor var kommunist). Jeg har fortsatt sansen for ham, jeg. Dessuten er han vel fortsatt høyst begavet, men kanskje ikke lenger fullt så lovende. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Nei fy! Hvis du har så sterke meninger om det, så BØR du faktisk lese den for å få litt informasjon fra mer enn en side. ".........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.