selle Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Hvet ikke om dere kjenner til ham, men jeg synes han har noe med seg som gjør ham utrolig tiltrekkende og sexy 0 Siter
G-bo Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Hmmmm, ja ja, anbefaler deg både Sputnik-festivalen og Titano..., der finner du fler av den sorten...:-) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Hmmmm, ja ja, anbefaler deg både Sputnik-festivalen og Titano..., der finner du fler av den sorten...:-) Tror dama di har et par sanger av han gitt! Kanskje det blir titano på deg også :-) 0 Siter
Bassisten Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Kris Kristofferson er kul - Han fekk sin renessanse i Blade-filmane. Han var definitvt også kul i Convoy... :-) Men sexy? Hmmm... 0 Siter
G-bo Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Tror dama di har et par sanger av han gitt! Kanskje det blir titano på deg også :-) Hmmmm, opprydding i cd-samlinga når jeg kommer hjem om noen dager..., tro meg!!!! ...og Titano-opphold kan du avskrive først som sist ;-) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hmmmm, opprydding i cd-samlinga når jeg kommer hjem om noen dager..., tro meg!!!! ...og Titano-opphold kan du avskrive først som sist ;-) Vi får nå se da vettu :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.