Gjest .......nei....... Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Jeg har i det siste hatt sår i rumpa. Det gjør ikke vondt, men blør. Og det er jo noe ubehagelig. Hva kan det være? Hvordan bli kvitt det? 0 Siter
Lorangemy Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Kopierte denne setningen fra en legeside: begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) Kanskje det er dette? 0 Siter
Gjest .....nei........ Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Kopierte denne setningen fra en legeside: begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) Kanskje det er dette? Har ikke kløe. Kun blod. 0 Siter
Gjest Anonym bare akkurat nå... Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Har ikke kløe. Kun blod. Det har jeg også! Ikke å selve *kremt* åpningen, men i sprekken. Klør heller ikke, men oppdager blod når jeg tørker meg... 0 Siter
Gjest god sommer Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Prøv zinksalve. Vær nøye med vask og TØRK deg godt i sprekken. Ikke overdriv med såpe, kun en gang om dagen er nok. Mild såpe som lactasyd eller asan. Ellers kun vann. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Det har jeg også! Ikke å selve *kremt* åpningen, men i sprekken. Klør heller ikke, men oppdager blod når jeg tørker meg... Har du hatt hard mage? 0 Siter
Gjest Anonym bare akkurat nå... Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Har du hatt hard mage? Ikke så jeg har tenkt over. Det kommer og går... 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Ikke så jeg har tenkt over. Det kommer og går... det er ofte at man kan få små sår dersom man har hard mage. Min datter hadde det og det blødde. Gå på apoteket og kjøp laktulose. Det holder det mykt. Det trenger ikke være hemoroider. 0 Siter
Gjest anonym bare nå... Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 det er ofte at man kan få små sår dersom man har hard mage. Min datter hadde det og det blødde. Gå på apoteket og kjøp laktulose. Det holder det mykt. Det trenger ikke være hemoroider. Jeg er ikke redd for hemorider. Tror det var hun som starta tråden som var det. Men takk for svar likevel:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.