Gå til innhold

Superfrustrert i dag...

Anbefalte innlegg

Gjest fru frustrert

Nå har det allerede gått 5 mnd. siden vi ble registrert i BUFA - og ingen svar. I dag ringte jeg, og ingen kunne svare på hvor i systemet søknaden vår var eller når den kom til å bli ferdig.

Forrige helg møtte vi en av familiene som vi var sammen med i Colombia forrige gang. De hadde allerede fått godkjenning fra en av regionene for noen uker siden... Er det rart man blir frustrert da? Det var ikke allerede når jeg skulle være frustrert - dette er helt unødvendig. Hvorfor sendte ikke BUFA tilbake søknadene da når de visste at de ikke kom til å ha kapasitet til å behandle dem. Dette er byråkrati på sitt værste vil jeg si!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148900-superfrustrert-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...