Lucretia Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Bruker Kazaa Lite K++, men er lei av å ikke finne halvparten av sangene jeg leter etter. Kan noen anbefale et annet tilsvarende program, hvor man også finner godt utvalg av "sær" (mindre kjent) musikk? Ikke så mange filmer å få tak i heller på Kazaa synes jeg.. 0 Siter
Gjest eMule Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Jeg bruker eMule. Det kan være verdt å prøve. 0 Siter
Gjest hvordan det er Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 SoulSeek. Har desverre ingen link i farta, vær obs på at en del linker er fake. 0 Siter
Gjest Konvertitt Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Konverterte fra Kazaalite til DC++ for en tid siden, og går aldri tilbake. Jeg finner det jeg vil ha, og nedlastingene går raskere. 0 Siter
Carina82 Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Jeg bruker LimeWire og er ganske fornøyd med det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.