Gå til innhold

Ja,så var det den naboen da.

Anbefalte innlegg

Skrevet

To dager etter at de spylte på oss med hageslangen,oppdager vi at dekket på bilen er flatt.

Jeg var ute og kjørte i går.Da var alt ok. I dag tidlig oppdager vi at dekket er flatt.Så det må ha skjedd i løpet av natten.

Ganske pussig egentlig.

Dette har skjedd en gang før,da skjedde det to dager etter at de fikk nabovarsel om en byggesøknad.

Den gangen husker jeg mannen min mente det måtte være naboens verk.

Aldri i livet sa jeg,så lavt synker han ikke.

Nå er jeg i tvil, begynner jo å lure på om dette virkelig kan være tilfeldigheter.

Hva gjør man med slikt da? Vi har jo ingen bevis.

En ting er sikkert, vi tar ikke igjen.

Fortsetter under...

Skrevet

Er det mulig? Det høres jo ut som en historie fra Donald; med den naboen han alltid krangler med. Jensen, var det ikke det?

Utrolig at folk virkelig kan få seg til å spyle naboer med hageslange, og punktere dekkene på bilen!

Kanskje hjernecellene har tatt tidlig ferie?

Skrevet

Er det mulig? Det høres jo ut som en historie fra Donald; med den naboen han alltid krangler med. Jensen, var det ikke det?

Utrolig at folk virkelig kan få seg til å spyle naboer med hageslange, og punktere dekkene på bilen!

Ja,les innlegget for to dager siden.

Det som er litt morro,er at mannen sto å skreik. Hekken er min,hekken er min. Den har jeg kjøpt og betalt alene sa han til politiet.

Da jeg sa vi bare får finne frem kvitteringene,begynte han å le.

Ha,ha så dere har liksom kvitteringer 15 år tilbake i tid.

Dette husker ikke du alikevel,for du bodde ikke her da.

Joda dette husker jeg veldig godt,og det er ikke 15 år siden.

Heldigvis at mannen min har orden i papirene,for vi har funnet kvitteringen,og der står det spesifisert hvor mange Tujatrær vi hver kjøpte.

Nå går det visst mot rettsak pga hekk. Det er så latterlig.

Er jo litt fristende og la han bare sitte der å lyve,og vente med å ta frem kvitteringen til han har skikkelig driti på draget.

Kjenner at han henter frem det verste i meg. Det er som prosak sa. Drittungeoppførsel fortjener drittungeoppførsel tilbake.

Men vi kommer vel ikke så langt med det,så man får vel forholde seg rolig,og heller øse det utover dere he he.

Skrevet

Ja,les innlegget for to dager siden.

Det som er litt morro,er at mannen sto å skreik. Hekken er min,hekken er min. Den har jeg kjøpt og betalt alene sa han til politiet.

Da jeg sa vi bare får finne frem kvitteringene,begynte han å le.

Ha,ha så dere har liksom kvitteringer 15 år tilbake i tid.

Dette husker ikke du alikevel,for du bodde ikke her da.

Joda dette husker jeg veldig godt,og det er ikke 15 år siden.

Heldigvis at mannen min har orden i papirene,for vi har funnet kvitteringen,og der står det spesifisert hvor mange Tujatrær vi hver kjøpte.

Nå går det visst mot rettsak pga hekk. Det er så latterlig.

Er jo litt fristende og la han bare sitte der å lyve,og vente med å ta frem kvitteringen til han har skikkelig driti på draget.

Kjenner at han henter frem det verste i meg. Det er som prosak sa. Drittungeoppførsel fortjener drittungeoppførsel tilbake.

Men vi kommer vel ikke så langt med det,så man får vel forholde seg rolig,og heller øse det utover dere he he.

Vær rolig, ikke hiss deg/dere opp uansett. Da blir dere tatt seriøst, og den andre - vel, spørs om han klarer det :)

Skrevet

Vær rolig, ikke hiss deg/dere opp uansett. Da blir dere tatt seriøst, og den andre - vel, spørs om han klarer det :)

Ja vi skal forholde oss rolige.

Vi har tatt kontakt med advokat vi også nå. Måtte jo det.

Og han er ganske sikker på at vi hadde alt på det tørre,og at hekken må klippes ytterligere.

mariaflyfly
Skrevet

Hihi, ja, jeg tenkte på nabo Jensen da jeg leste innlegget jeg også! ;o)

Nå skal jeg forresten åpne ei flaske Ripassa om noen få strakser. Gleder meg til det. *pumper mer morsmelk, så jeg kan ta et par glass* :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...