Gå til innhold

Hvor er alle sammen?

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Hva driver dere med på en fredagskveld da?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er her, jeg. Og lurer på hvorfor det er så stille her inne...

Nå er det rett før ferien, og jeg må få med meg all doling jeg kan før vi reiser. ;)

Håper det blir litt mer liv her inne etterhvert.?

laguna1365380434
Skrevet

Tja..man sitter nå her. Drikker kaffe og snakker med dere:)

Etter på må jeg finne frem klær og ordne negler og styr, da jeg skal rett fra jobb til en sånn gresselig slags gjennforenings klassefest..(som jeg ikke lenger husker hvorfor jeg sa ja til..Jeg har ikke kontakt mede NOEN der lenger og alle er gift, har ørten unger og har bygd på huset til foreldrene sine og UGH..ja, kort sagt..:-/)

Men, god fredags kveld! :-)

Skrevet

Har akkurat lagt snuppa, sitter og surfer litt mens jeg venter på at sambo skal komme hjem fra tur med bikkja, for da skal vi spise middag og kose oss.

Skrevet

Jeg prøver å vaske ferdig huset som jeg begynte med med en gang jeg sto opp i dag.

Men det har gått treigt. Banket sofaputer,og prøver å gjøre det skikkelig,men akk så kjedelig.

Men jeg har bestemt meg, I morgen skal jeg våkne til rent hus.

Hadet.

Gjest Daisy
Skrevet

Nå er det rett før ferien, og jeg må få med meg all doling jeg kan før vi reiser. ;)

Håper jeg også... kjeder meg i kveld. Bør lese litt, men...

Annonse

Gjest Daisy
Skrevet

Tja..man sitter nå her. Drikker kaffe og snakker med dere:)

Etter på må jeg finne frem klær og ordne negler og styr, da jeg skal rett fra jobb til en sånn gresselig slags gjennforenings klassefest..(som jeg ikke lenger husker hvorfor jeg sa ja til..Jeg har ikke kontakt mede NOEN der lenger og alle er gift, har ørten unger og har bygd på huset til foreldrene sine og UGH..ja, kort sagt..:-/)

Men, god fredags kveld! :-)

Det blir sikkert hyggelig. Alltid koselig å mimre litt.

God fredagskveld du også ;)

Gjest Daisy
Skrevet

Har akkurat lagt snuppa, sitter og surfer litt mens jeg venter på at sambo skal komme hjem fra tur med bikkja, for da skal vi spise middag og kose oss.

Å, så koselig :o)

Skrevet

Jeg er jo her også. Hvor skal du da amber sun (ikke fortell om du ikke har lyst :)

Sambo har aftenvakt, jenta mi er på klassetur, og guttungen er på fest :-)

Så her sitter jeg - gidder ikke noe annet heller for den del.

Skrevet

Jeg er jo her også. Hvor skal du da amber sun (ikke fortell om du ikke har lyst :)

Sambo har aftenvakt, jenta mi er på klassetur, og guttungen er på fest :-)

Så her sitter jeg - gidder ikke noe annet heller for den del.

Jeg forteller gjerne, jeg...er bare sånn. Sier sikkert for mye av og til, men skitt au ;)

Skal nedover Danmark (innom Legoland, Løveparken, akvarium, badeland...) og til Tyskland og besøke svigermor.

Men først skal vi ha fyrtårnovernatting i helga; det har vi ikke gjort før. Tar med Ingrid på det og, og ser om vi kan få tatt litt stemningsbilder. Det blir sånn fyrtårn light på Jærkysten, for det er ikke ute i havgapet eller noe, men på fastlandet. :)

Jepp, det var mine planer :)

Ikveld skal jeg dole og se på tv, og så spise litt digg.

Skrevet

Å, så koselig :o)

Ja, ikke sant! :)

Deilig å bare være hjemme og slappe av litt innimellom, bare oss to...

Hva gjør du for noe spennende da?

Skrevet

Har tatt en laaang middagslur, men nå er jeg på plass. Har vasket badet og burde egentlig gjort en del i stua her... Men det er så kjeeedelig :/

Skrevet

Jeg forteller gjerne, jeg...er bare sånn. Sier sikkert for mye av og til, men skitt au ;)

Skal nedover Danmark (innom Legoland, Løveparken, akvarium, badeland...) og til Tyskland og besøke svigermor.

Men først skal vi ha fyrtårnovernatting i helga; det har vi ikke gjort før. Tar med Ingrid på det og, og ser om vi kan få tatt litt stemningsbilder. Det blir sånn fyrtårn light på Jærkysten, for det er ikke ute i havgapet eller noe, men på fastlandet. :)

Takk for svar :-) Herlig med folk som deg.

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Det blir sikkert hyggelig. Alltid koselig å mimre litt.

God fredagskveld du også ;)

Jada, det blir sikkert helt ok..:-)

Men jeg husker at noen av de forrige har vært litt småkjedelige og skuffende fordi jeg har så lite tilfellesw med folk jeg engang hang ut med til daglig..

Skrevet

Takk for svar :-) Herlig med folk som deg.

Takk :)

Ha en fin helg!

Elisabeth1365380359
Skrevet

Akkurat kommet inn etter en lang og hard sykkeltur. det var godt. Sliten og svett nu. Sånn jeg får søtsuget til å forsvinne! :)

Gjest binalina
Skrevet

Sitter og er deprimert (på alvor), forstår ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom livet videre. Prøvde å gå ut med en venninne, men tårene renner konstant siden jeg kom inn igjen. Har vært igjennom så utrolig mye de siste årene, fikk en periode hvor alt skulle gå bra, men......alt ramlet sammen de siste to ukene. Livet er så utrolig urettferdig mot noen.

Skrevet

Jeg har sett på tv. Først avsløringer om tryllekunster og illusjoner, så nyheter, prima vera, og til slutt en film. Det ble ikke noe tur til videosjappa, så vi så på Scary Movie 3 som jeg hadde liggende.

Den var forresten knallmorsom. De 15 første minuttene gjør filmen verdt å se, selv om kanskje ikke resten av filmen var spesielt bra.

monique1365380367
Skrevet

Jærkysten!!!

Flere fra rogaland her altså??

Gjest bøffelhelt
Skrevet

beundrer undertøyet til min frue

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...