Gjest Lisamatør Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 6 år gammel flaske, uåpnet, Stolichnaya. Er den ok, eller blir sånt for gammelt? Og hva slags drinker kan man av vodka? Anbefalinger? 0 Siter
Bassisten Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Sprit blir aldri for gamal. Eg drikk forøvrig berre brunt brennevin, så eg har ingen tips til drinkar. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Bloody mary er godt! Vodka - tomatjuice - litt tabasco&worchestershiresaus - salt&pepper - dash sitron! Sleng i stort longdrink glass sammen med isbiter, strø over litt maldon salt og putt i selleri stang til pynt og avsluttende knasking. En liten dash tørr sherry kan tilsettes oppskriften etter ønske&smak.. Enjoy! :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Drink-oppskrifter finner du på http://www.webtender.com Skriv inn vodka i det hvite søkefeltet til høyre :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Såvidt meg bekjent er det bare en måte å drikke vodka på: Bar! 0 Siter
nick Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Såvidt meg bekjent er det bare en måte å drikke vodka på: Bar! Man kan også drikke den hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.