Gjest Daisy Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Tre - 3 - TRE - ganger i dag har jeg glemt komfyren på. Lenge. Sikkert en halvtimes tid, og det har vært helt tilfeldig at jeg har sett det før jeg f.eks har gått ut. Hva går av meg da?! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Du er vårkåt. Det er i hvert fall min teori, og det er en god teori. Om jeg skal få si det selv. 0 Siter
Gjest bøffskanken Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Du er vårkåt. Det er i hvert fall min teori, og det er en god teori. Om jeg skal få si det selv. vårvåt ville jeg sagt som om jeg skulle sagt det selv. Det er min teori 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Du er vårkåt. Det er i hvert fall min teori, og det er en god teori. Om jeg skal få si det selv. Var ikke så dum den der, nei. Andre ting i tankene kanskje, he he 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Dritings? Nei, er ikke det en gang. Men jeg støtter teorien under her. 0 Siter
musikeren Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Nei, er ikke det en gang. Men jeg støtter teorien under her. Hehe, vårkåt?:-) Joda, det er en fin ting det. Er det ShitDiddelyDo som setter fantasien i sving? Han er ganske oppskrytt, bare for å si det. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Hehe, vårkåt?:-) Joda, det er en fin ting det. Er det ShitDiddelyDo som setter fantasien i sving? Han er ganske oppskrytt, bare for å si det. Det er nok ikke han som setter lystene i sving, nei 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Var ikke så dum den der, nei. Andre ting i tankene kanskje, he he Det var poenget mitt! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Det er nok ikke han som setter lystene i sving, nei Ikke? Du som har sett meg i bar overkropp og alt. Den svei! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Ikke? Du som har sett meg i bar overkropp og alt. Den svei! Ha ha. Skal nok mer til enn det for å pirre meg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Ha ha. Skal nok mer til enn det for å pirre meg Jeg var sikker på at det holdt. Noen tips om hva jeg kan gjøre for å sette lystene i sving hos det motsatte kjønn og musikeren? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Jeg var sikker på at det holdt. Noen tips om hva jeg kan gjøre for å sette lystene i sving hos det motsatte kjønn og musikeren? tja... vet ikke jeg.. ) kan hende jeg er lettere å sjarmere enn musikeren 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 tja... vet ikke jeg.. ) kan hende jeg er lettere å sjarmere enn musikeren Det håper jeg for guds skyld du er. Musikeren er ikke lett å sjarmere i senk. Jeg har prøvd og prøvd, men jeg når ikke fram. Men jeg tok han i håndbak. Mulig det er derfor han gjør seg så kostbar. Jeg vet at den svei! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Det håper jeg for guds skyld du er. Musikeren er ikke lett å sjarmere i senk. Jeg har prøvd og prøvd, men jeg når ikke fram. Men jeg tok han i håndbak. Mulig det er derfor han gjør seg så kostbar. Jeg vet at den svei! Men du tar aldri meg i håndbak ;o) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Hehe, vårkåt?:-) Joda, det er en fin ting det. Er det ShitDiddelyDo som setter fantasien i sving? Han er ganske oppskrytt, bare for å si det. Nå såret du han ;o) Han som ser så opp til deg, har jeg skjønt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Men du tar aldri meg i håndbak ;o) Hmmm, er det du som knakk armen til Giertsen? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Hmmm, er det du som knakk armen til Giertsen? Nei, men kunne vært Regner med det er litt mer tæl i deg enn i Gjertsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Nei, men kunne vært Regner med det er litt mer tæl i deg enn i Gjertsen Ja, jeg tror kanskje det er det. Forhåpentligvis, for min skyld, så er det det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.