Gjest Daisy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Ja, jeg tror kanskje det er det. Forhåpentligvis, for min skyld, så er det det. Men du er ikke sikker? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Men du er ikke sikker? Jo, jeg er ganske sikker på at jeg tar han. Selv kjærringer gjør jo åpenbart det. Men han er kjekkere enn meg med sjegg! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Jo, jeg er ganske sikker på at jeg tar han. Selv kjærringer gjør jo åpenbart det. Men han er kjekkere enn meg med sjegg! skjegg... sKjegg.. he he 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 skjegg... sKjegg.. he he I know. Går litt fort i svingene her. Ikke det at synes han ser noe annet enn veldig feminin ut selv med sKjegg, men damene har åpenbart sansen for fyren... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 I know. Går litt fort i svingene her. Ikke det at synes han ser noe annet enn veldig feminin ut selv med sKjegg, men damene har åpenbart sansen for fyren... Tja... han hadde vel kanskje klart å lure meg. Men ikke så lett som andre :å 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Heteslag? Forelska? Alzheimers? *hikk* 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Heteslag? Forelska? Alzheimers? *hikk* Ingen av delene faktisk ;o) 0 Siter
lurulf Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Er du gravid? "Tidlig ammetåke" kan forårsake så mangt. Da jeg var gravid glemte jeg te-kanna stadig på komfyren, den ble ødelagt til slutt, slik at jeg endte opp med å kjøpe meg en elektrisk vannkoker. Mye tryggere :-) Jeg har aldri glemt å slå av komfyren etter det. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Er du gravid? "Tidlig ammetåke" kan forårsake så mangt. Da jeg var gravid glemte jeg te-kanna stadig på komfyren, den ble ødelagt til slutt, slik at jeg endte opp med å kjøpe meg en elektrisk vannkoker. Mye tryggere :-) Jeg har aldri glemt å slå av komfyren etter det. Oj, jeg håper da virkelig ikke det Men sannsynligheten er da heller ikke så stor... 0 Siter
lurulf Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Oj, jeg håper da virkelig ikke det Men sannsynligheten er da heller ikke så stor... Om du kjøper en graviditets-test og den blir blå, vil jeg gjerne ha beskjed :-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Om du kjøper en graviditets-test og den blir blå, vil jeg gjerne ha beskjed :-) Det er greit... ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.