Gå til innhold

Har alle digitalkamera?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet er vel evt. at du kan risikere at tollvesenet åpner pakken og sender deg en stor regning når du skal sende det til norge. Hvis du må betale toll på det så blir det neppe billigere enn norsk pris.

"............................"

Jeg sender det ikke, sønnen min tar det med i bagasjen.

Skrevet

Jeg sender det ikke, sønnen min tar det med i bagasjen.

Da må han passe på at det ser ut som om han hadde det med seg når han kom, så slipper han forhåpentligvis å betale toll :-)

".........................."

monique1365380367
Skrevet

Du er ikke gammeldags....langt i fra!...Jeg har begge deler, fikk nytt digitalt camera for 2 år siden, men har gått tilbake til det gode gamle, med skikkelig linse, + at det er ikke lite og fislete og holde i! Sender filmer til fremkalling, og er like spent hver gang!

Med et digitalt camera, så kan du rette på bilder som ikke en syns blir fine, og da blir jo alle bilder perfekt.....fy så kjedelig!

Mye morsomere og gå til butikken og få seg en skikkelig latter når en ser bildene!

Skrevet

Det kommer an på hvor stor oppløsning(megapiksel) du har på kameraet. På de kameraene som har liten opløsning, f.eks 2.0 megapiksel kan bildene ofte bli blå og kornete, og motivene på bildene kan se ganske kunstige ut. Så til større opløsning du har, jo bedre blir bildene.

Jeg har 3.1..

Innbilte meg at det var sånn midt på treet..?

Gjest bolla pinnsvin skal på skolen
Skrevet

Jeg ville faktisk kjøpt et vanlig godt gammeldags kamera. Det digitale kameraet vi har er så treigt i avtrekkeren at når det blinker er ungene forsvunnet for lenge siden....

Jeg er enig med deg, ikke kjøp digitalt!!

Skrevet

Du er ikke gammeldags....langt i fra!...Jeg har begge deler, fikk nytt digitalt camera for 2 år siden, men har gått tilbake til det gode gamle, med skikkelig linse, + at det er ikke lite og fislete og holde i! Sender filmer til fremkalling, og er like spent hver gang!

Med et digitalt camera, så kan du rette på bilder som ikke en syns blir fine, og da blir jo alle bilder perfekt.....fy så kjedelig!

Mye morsomere og gå til butikken og få seg en skikkelig latter når en ser bildene!

Enig med deg, monique!

God, gammeldags sjarm, hehe..

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg har 3.1..

Innbilte meg at det var sånn midt på treet..?

Det er det.

skorpionfisken
Skrevet

Hei, gidder du å svare på det jeg spør amber sun om ?

Jeg har et HP kamera. Det fungerer fint for meg, men jeg er ikke helt fornøyd. Hadde jeg flere penger ville jeg kjøpt et annet litt dyrere og dermed bedre camera. Dette fordi mitt kamera har digital Zoom, og det gjør bildene uklare når jeg Zoomer. Jeg får bedre bilder om jeg tar uten Zoom og heller behandler bildene på PC etterpå.

Jeg og min ex hadde et canoncamera som han tok med seg da han for. Det var jeg mer fornøyd med selv om det hadde færre megapixler enn det jeg har nå. Zoomen på canoncameraet fungerte bedre enn på dette HP cameraet.

Skrevet

Jeg har et HP kamera. Det fungerer fint for meg, men jeg er ikke helt fornøyd. Hadde jeg flere penger ville jeg kjøpt et annet litt dyrere og dermed bedre camera. Dette fordi mitt kamera har digital Zoom, og det gjør bildene uklare når jeg Zoomer. Jeg får bedre bilder om jeg tar uten Zoom og heller behandler bildene på PC etterpå.

Jeg og min ex hadde et canoncamera som han tok med seg da han for. Det var jeg mer fornøyd med selv om det hadde færre megapixler enn det jeg har nå. Zoomen på canoncameraet fungerte bedre enn på dette HP cameraet.

Har det ikke optisks som i det hele tatt? Hvis du har optisk zoom, styrer du unna den digitale zoomen. Hva slags HP har du?

skorpionfisken
Skrevet

Har det ikke optisks som i det hele tatt? Hvis du har optisk zoom, styrer du unna den digitale zoomen. Hva slags HP har du?

hp photosmart 433 (billig, og greit nok etter prisen. blir nok erstattet med tiden men greit nok ennå).

Nei har ikke funnet noe optisk zoom der.

Gjest dol-bruker
Skrevet

Jeg har vanlig kamera, men savner veldig et digitalkamera. Søstra mi tar endel digitalbilder for meg, som jeg etterpå får på en cd. Jeg sender de jeg vil til Fotoknutsen for å få papirbilder, og kan hente dem eller få dem i posten tre dager etterpå. Det er slett ikke dyrt.

Så dermed får man BÅDE nettbilder og papirbilder. Eneste ulempen, som andre også nevner, er at det tar en stund fra man trykker på utløseren til bildet er tatt, dermed kan man miste noen gode øyeblikk. Men det kan man jo miste med et vanlig kamera også selvsagt.

Men uansett, jeg skal kjøpe meg et sånt jeg også, så snart jeg får råd!

Skrevet

hp photosmart 433 (billig, og greit nok etter prisen. blir nok erstattet med tiden men greit nok ennå).

Nei har ikke funnet noe optisk zoom der.

Styr unna den digitale zoomen, hvis du _må_ zoome kan du gjøre dette i redigeringsprogrammet.(gjør samme nytten) Da har du i allefall et best mulig utgangspunkt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...