Gå til innhold

Laste ned drivere

Anbefalte innlegg

Gjest driver duck
Skrevet

Jeg har lastet ned ny driver som angivelig skal være bedre for mitt skjermkort. Men hvordan skal jeg få lagt det til. Når jeg går på enhetsbehandling så henter den bare den gamle driveren og finner ikke den nye. Jeg forsøkte å lagre på diskett for å hente derfra, men det gikk heller ikke.

Jeg er plaget med at skjermen blir helt uleselig hvis datamaskinen står urørt en stund (ca. 10 min) og da må jeg bruke resetknappen for å få startet på nytt og få en leselig skjerm.

Fortsetter under...

Skrevet

Installasjonsrutinen avhenger av driveren. Det hadde hjulpet oss litt hvis du kunne sagt hvilket skjermkort du har og hvilken driver du har lastet ned...

Gjest driver duck
Skrevet

Installasjonsrutinen avhenger av driveren. Det hadde hjulpet oss litt hvis du kunne sagt hvilket skjermkort du har og hvilken driver du har lastet ned...

Ok, takk for tilbakemelding!

Her er det jeg finner ut:

Skjermkort: WinFast GeForce2-GTS/Pro/Ultra Display Adapter.

Produsent: Leadtek Research Inc.

Detaljer om driverfil:

C:\Windows\System\Nvdisp.drv

C:\WINDOWS\SYSTEM\NVM INI.VXD

C.\WINDOWS\SYSTEM\vmm32 vxd (vdd.vxd)

Håper dette er de opplysningene som trengs.

Kanskje det hadde vært en idè å skifte hele kortet?

Skrevet

Ok, takk for tilbakemelding!

Her er det jeg finner ut:

Skjermkort: WinFast GeForce2-GTS/Pro/Ultra Display Adapter.

Produsent: Leadtek Research Inc.

Detaljer om driverfil:

C:\Windows\System\Nvdisp.drv

C:\WINDOWS\SYSTEM\NVM INI.VXD

C.\WINDOWS\SYSTEM\vmm32 vxd (vdd.vxd)

Håper dette er de opplysningene som trengs.

Kanskje det hadde vært en idè å skifte hele kortet?

Last ned driver herfra: http://www.leadtek.com.tw/support/download.asp?pronameid=22

Velg driveren med "easy installation" for din Windows-versjon. Det er en exe-fil, som du installerer ved å kjøre programmet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...