Gjest driver duck Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Jeg har lastet ned ny driver som angivelig skal være bedre for mitt skjermkort. Men hvordan skal jeg få lagt det til. Når jeg går på enhetsbehandling så henter den bare den gamle driveren og finner ikke den nye. Jeg forsøkte å lagre på diskett for å hente derfra, men det gikk heller ikke. Jeg er plaget med at skjermen blir helt uleselig hvis datamaskinen står urørt en stund (ca. 10 min) og da må jeg bruke resetknappen for å få startet på nytt og få en leselig skjerm. 0 Siter
citoyen Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Installasjonsrutinen avhenger av driveren. Det hadde hjulpet oss litt hvis du kunne sagt hvilket skjermkort du har og hvilken driver du har lastet ned... 0 Siter
Gjest driver duck Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Installasjonsrutinen avhenger av driveren. Det hadde hjulpet oss litt hvis du kunne sagt hvilket skjermkort du har og hvilken driver du har lastet ned... Ok, takk for tilbakemelding! Her er det jeg finner ut: Skjermkort: WinFast GeForce2-GTS/Pro/Ultra Display Adapter. Produsent: Leadtek Research Inc. Detaljer om driverfil: C:\Windows\System\Nvdisp.drv C:\WINDOWS\SYSTEM\NVM INI.VXD C.\WINDOWS\SYSTEM\vmm32 vxd (vdd.vxd) Håper dette er de opplysningene som trengs. Kanskje det hadde vært en idè å skifte hele kortet? 0 Siter
citoyen Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Ok, takk for tilbakemelding! Her er det jeg finner ut: Skjermkort: WinFast GeForce2-GTS/Pro/Ultra Display Adapter. Produsent: Leadtek Research Inc. Detaljer om driverfil: C:\Windows\System\Nvdisp.drv C:\WINDOWS\SYSTEM\NVM INI.VXD C.\WINDOWS\SYSTEM\vmm32 vxd (vdd.vxd) Håper dette er de opplysningene som trengs. Kanskje det hadde vært en idè å skifte hele kortet? Last ned driver herfra: http://www.leadtek.com.tw/support/download.asp?pronameid=22 Velg driveren med "easy installation" for din Windows-versjon. Det er en exe-fil, som du installerer ved å kjøre programmet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.