Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har møtt en fantastisk gutt... Alle venninnene mine, og folk ellers sier jeg skal holde meg unna, jeg har fortalt det til han, han sier selv at han har vært drittsekk før, men at han ikke klarer å være det mot meg... Problemet er at han sa det i fylla...

Han er veldig åpen om forholdet mellom han og eksen; det er mulig at de finner tilbake til hverandre... Det er positivt at han forteller sannheten og ikke durer frem med oss begge, men det tærer sinnsykt på meg... Jeg tenker på dem hele tiden....

Jeg og han kommer godt overens, til tross for at vi bare har hatt kontakt i litt over to måneder... Jeg har gitt inntrykk av at jeg vil gi det et forsøk, han sier at det er for mange år mellom oss(6 år), og at han ikke vet hva som skjer mellom han og eksen, i tillegg så sier han at vi ikke vet om vi kommer til å bli forelska... Jeg har aldri opplevd noe sånn, han kom inn i livet mitt og sjarmerte meg i senk...

Nå har jeg ikke hatt kontakt med han på en uke, har ikke tenkt så mye over det, men jeg møtte han i dag og alt jeg har bygget opp blir revet ned...

Jeg blir rett og slett deppa, alt jeg vil ha er han... det sliter på meg at jeg ikke vet hva han tenker... jeg skjønner ikke hvordan jeg i det hele tatt kan være så sikker på det, siden jeg har kjent han i så kort tid...

Hva gjør jeg??!! Jeg er mildt sagt rådvill!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148973-forelsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehuet

Synes han har gitt deg ganske klare svar på hvordan han tenker, jeg! Han er tydeligvis ikke ferdig med x-en, han er ikke interessert/forelsket i deg og han synes han er for gammel for deg. Hvor mange hint trenger du? Prøv å glemme ham fortest mulig. Hvis han går med på å forsøke et forhold til deg så er det enten fordi x-en hans IKKE vil ha noe mer med ham å gjøre eller fordi han vil ha noen å "kose seg med" mens han venter på x-en. Tro meg - jeg kjenner typen!

Glem ham!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148973-forelsket/#findComment-952945
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...