Gå til innhold

bytte skole?

Anbefalte innlegg

Gjest matahari_83
Skrevet

Hei! Jeg driver å lurer på om jeg skal søke meg på en annen skole til neste år. Går på sykepleierhøgskolen. Skal begynne på andre året. Det er kanskje for sent nå? Noen som vet?

Gjest Mariaaah
Skrevet

Det er nok aaaaltfor sent å søke, ja. Vanlig høgskoler og universitet hadde søknadsfrist 1. april!

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Du kan omprioritere valgene dine frem til 1.juli...

Du kan og søke overføring til en annen skole... det er litt styr, men har du gode grunner nok, og der er plass på den skolen du ønsker overføringer til så tror jeg det bare er å snakke med begge skolene for å høre åssen DE gjør det:)

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale å bytte høyskole hvis du ikke har noen spesiell grunn. Vanskeligere å komme inni miljø 2.året.

Skrevet

Tror det kan bli vanskelig å bytte skole nå, om du ikke har tenkt å begynne helt på nytt. Oppbyggingen er forskjellig fra skole til skole og overflytting går sjelden i orden.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Tror det kan bli vanskelig å bytte skole nå, om du ikke har tenkt å begynne helt på nytt. Oppbyggingen er forskjellig fra skole til skole og overflytting går sjelden i orden.

Om de rette grunnene ligger der er det ikke vanskelig å bytte skole, men det er med grunn... som familieforhold, psykiske problemer relatert til klassmiljø osv... men man trenger da attester fra lege o.l om at dette har forekommt!

Det var to stk som skiftet i løpet av året i klassen min, begge pga at familien mistrivs her og at partnerene ikke fikk seg jobb her.

Men du må tenke på det sånn som Daisy sier at det er vanskelig å komme inn i en annen klasse på andre året, sosialt sett, om det da ikke er flere som er i din situasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...