Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lubba

Nå sitter jeg her og kjenner magen krible. Det er bare 7 timer til drosjen henter oss. AF ringte i går og fortalte at overtagelsen var fremskyndet. Så det betyr at vi ankommer Medellin 13.00 lokal tid mandag, og får gutten vår kl. 16.00. Storebror flyr lavt, gleder seg til å får en lillebror. Bekymrer seg litt for hvordan han skal få fortalt han er en superflink og snill storebror.Han har allerede planlagt alt han skal lære bort.

Vil bare sende en liten hilsen til dere før vi drar. Takk for gode råd og gode ønsker.

Det blir spennende å se hva som møter oss. En får jo ikke vite så mye om personligheten gjennom papirene. Neste gang dere hører fra meg er jeg tobarnsmamma... kan nesten ikke vente. Ha en kjempefin juni, og lykke til alle som venter med lengsel der ute.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148991-n%C3%A5-er-det-like-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare ønske dere en god tur til vakre Colombia! :-)) Jeg vet ikke om du husker meg igjen, men vi mailet litt da dere skulle hente førstemann på FANA - vi hentet ei lita jente født i mai 00. Hvis du har mailadressen min enda, så må du bare sende en mail. Den ligger forresten på Friends og FANA, du er medlem der, er du ikke? :-))

Lykke til på turen!

Beste hilsen fra

Gjest Lubba

Vil bare ønske dere en god tur til vakre Colombia! :-)) Jeg vet ikke om du husker meg igjen, men vi mailet litt da dere skulle hente førstemann på FANA - vi hentet ei lita jente født i mai 00. Hvis du har mailadressen min enda, så må du bare sende en mail. Den ligger forresten på Friends og FANA, du er medlem der, er du ikke? :-))

Lykke til på turen!

Beste hilsen fra

Hei

Jeg husker vagt noe sånt, men husker ikke navnet. (dyp rødme) Den gangen var det vel med navn, ikke nick. Dessverre ble den forrige PC'en min stjålet under et innbrudd for 2 år siden. Så alle gamle adresser ble borte. Men jeg er med både på FANA, Colombiaklubben etc.

Vi får snakkes mer når jeg kommer hjem. Tilbake til strykebrettet.... nå er det bare mine klær igjen...

Hei

Jeg husker vagt noe sånt, men husker ikke navnet. (dyp rødme) Den gangen var det vel med navn, ikke nick. Dessverre ble den forrige PC'en min stjålet under et innbrudd for 2 år siden. Så alle gamle adresser ble borte. Men jeg er med både på FANA, Colombiaklubben etc.

Vi får snakkes mer når jeg kommer hjem. Tilbake til strykebrettet.... nå er det bare mine klær igjen...

Hei,

fikk mailen din, så hukommelsen din er ok ;o) Fikk dessverre bare feilmelding når jeg prøvde å svare.

Ha en fin tur!!!

Beste hilsen fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...