Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare si at jeg har vært på Elton John-konsert i dag!

Det var toppers det, selv om jeg ikke hørte noe særlig musikk da jeg stod i øl-kø i 45 minutter...

Natta! Sjallabais!

Skrevet

Jeg hørte ikke noe særlig selv om jeg fort ga op å stå i vinkø, jeg, i det hele tatt en skuffende opplevelse:-(

Jeg kan riktignok si at jeg har fått et lite glimt av Eltons hår (hvis jeg legger godviljen til) artisten var tam og lyden var elendig og ingen rundt der jeg sto hadde fokus på musikken. Nei, takke meg til litt mindre og intime konserter, holder meg til det i fremtiden, jeg.

Skrevet

Jeg hørte ikke noe særlig selv om jeg fort ga op å stå i vinkø, jeg, i det hele tatt en skuffende opplevelse:-(

Jeg kan riktignok si at jeg har fått et lite glimt av Eltons hår (hvis jeg legger godviljen til) artisten var tam og lyden var elendig og ingen rundt der jeg sto hadde fokus på musikken. Nei, takke meg til litt mindre og intime konserter, holder meg til det i fremtiden, jeg.

Jeg tror nok Elton John er mye mye bedre på intimkonserter enn sånne store. 14 000 folk er mange!

Fikk sett endel av han, men kikka mest på skjermene. Syns lyden var bra, men det var noen heftige diskusjoner rundt meg, og ingen av de hadde noe med musikk eller Helten Jon å gjøre.

Artig var det lell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...