Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan det har gått på store utesteder med den nye røykeloven. Mye bråk, litt røyking, stor forsamling rett på utsida?

Selv om jeg også var "ute" i går så var det i friskluft hele kvelden, så der røyka man så mye man ville.

Skrevet

Jeg var på byen i går! Det var stappfullt med folk, ikke noe bråk, og etter at uteserveringen stengte var det et fåtall som gikk ut for å røyke i ny og ne (som jeg la merke til ihvertfall).

Virker som at folk har godtatt røykeloven her hvor jeg bor ihvertfall.

Skrevet

Jeg var ute både torsdag og fredag. Kanskje litt færre folk ute, men ikke slik at det ble glissent. Så ingen som brøt forbudet. Det sto en liten gjeng røykere utenfor hvert utested, men ikke noe bråk.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Jo, var i 30 års lag igår, og ute var det folk, og da mener jeg ute... det var stappfullt alle steder... på uteserveringem, man gikk inn om man frøys... inne var der få eller ingen....

Denne tiden er ikke den værste... iogmed at det er sommer og man kan sitte ute hele kvelden... det blir sikkert værre når vinteren kommer, og folk må på gata for å røyke og ikke sitte ute på uteserveringen....

Skrevet

En kamerat av meg var ute.. det han klagde på var at på utestedet luktet det svette i stedet for røyk...

Gjest tjohooo
Skrevet

Stappfullt, ikke flere ute på gata enn til vanlig... Såpass fikk jeg med meg ;)

Skrevet

Jeg var med et par venninner på favoritt-restauranten vår og feiret den nye røykeloven.

Maten var fortreffelig og vi storkoste oss, og best av alt, vi stinket ikke røyk da vi kom hjem.

Tidligere da vi har vært der har det stinket av klærne selv om vi har sittet på røykfriavdeligen hele kvelden.

Hipp hurra for den nye røykeloven :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...