Gå til innhold

Kina-Fleire førstegangsadoptanter?

Anbefalte innlegg

Gjest Tante T.

Hei

Mi søster og svoger er førstegangs adoptanter, registrert i Kina i okt. og altså blandt dei som snart får svar!!! Me lurer på om det er fleire som skal til Kina for første gang, i denne gruppa? Ser at mange av dei som skriv her ventar på nummer to. Er det berre me som ikkje har erfaring med hentereise i denne gruppa??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149024-kina-fleire-f%C3%B8rstegangsadoptanter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hunan-mor

Hei! Min mann og eg er også førstegangsadoptantar, i den gruppa som ventar i spenning på tildeling frå Kina i desse dagar. Kjekt å høyra at det er fleire enn oss! Er forresten ny brukar av DOL.

Hei og velkommen i vest. Som dere sikkert har sett, er vi flere som er veldig spente nå. Selv venter vi på barn nummer to fra Kina, men har det til felles med dere at vi opprinnelig er fra vest (nå i oslo). Hvor holder dere til? - hvilken forening bruker dere - og når ble dere registrert i Kina? Spennede å se om dere er mulige reise-kamerater...

Gjest Tante T.

Hei og velkommen i vest. Som dere sikkert har sett, er vi flere som er veldig spente nå. Selv venter vi på barn nummer to fra Kina, men har det til felles med dere at vi opprinnelig er fra vest (nå i oslo). Hvor holder dere til? - hvilken forening bruker dere - og når ble dere registrert i Kina? Spennede å se om dere er mulige reise-kamerater...

Hei igjen!

Me er også frå vest. Søstra mi brukar AF også. Eg er så heldig å få vera med til Kina, me har mange sommarfuglar i magen, har lyst å gå og handle klær! Men me får vente til me veit noko meir.

Annonse

Gjest sommerfugler i magen

Hei igjen!

Me er også frå vest. Søstra mi brukar AF også. Eg er så heldig å få vera med til Kina, me har mange sommarfuglar i magen, har lyst å gå og handle klær! Men me får vente til me veit noko meir.

vi er ikke fra vest og ikke 1. gangs adoptanter, men vi skal også ha med tante.Hyggelig!!! Kanskje vi treffes? Er reg. i Kina 11. nov.Kan se ut som vi blir en stor gruppe.Gleder meg!!

spent i vest

Vi bur i Bergen, registrert i Kina 21. oktober, adopsjonsforum. Frykteleg spente, ikkje minst etter alt som har skjedd i dag. Ser ut for at vi blir fleire her som sikkert skal reisa saman. Vi gler oss veldig!

snart foreldre

Hei på dere!

Vi er et par fra Nord Norge som venter tildeling fra Kina for første gang. Vi er medlem av AF, og registrert i CCAA 28 oktober. Håper vi alle får telefon snart, og deretter følger vel en adresseliste slik at vi som skal reise samtidig kan få kontakt. Vi har også skrevet innlegget med nick navnet snart kinaforeldre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...