Gå til innhold

Bærbar pc

Anbefalte innlegg

Gjest tomineline
Skrevet

Har lyst på en bærbar pc. Hva er bra for en enkel sjel som meg ? Skriver litt og surfer masse.....

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Hei! Er en sånn som deg, kan ikke for mye og måtte ha en maskin som jeg kunne skrive på og surfe med...

Kjøpte meg en Toshiba Satellite

http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=54116

De er denne maskinen jeg har, men jeg kjøpte den på kampanje på skolen så jeg fikk den MYE billigere...

Maskina er bra den til det meste, men det er ikke en spill maskin:(

Gjest Grumpy
Skrevet

Hei! Er en sånn som deg, kan ikke for mye og måtte ha en maskin som jeg kunne skrive på og surfe med...

Kjøpte meg en Toshiba Satellite

http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=54116

De er denne maskinen jeg har, men jeg kjøpte den på kampanje på skolen så jeg fikk den MYE billigere...

Maskina er bra den til det meste, men det er ikke en spill maskin:(

Ville kanskje hatt litt større skjerm, og da er denne et alternativ:

http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=53817

Har nettopp kjøpt denne selv og er fornøyd så langt

Skrevet

Koster den under 10000,- :( søren og, jeg skulle ha venta med å kjøpe maskin, men da hadde jeg ikke klart skolen....

Som den drevne (hahaha) dataeksperten jeg nå begynner å bli, så kunne jeg så klart ha tenkt meg en med mere futt i.... NOEN SOM VIL BYTTE:) Eheeee...;)

Gjest hvordan det er
Skrevet

Koster den under 10000,- :( søren og, jeg skulle ha venta med å kjøpe maskin, men da hadde jeg ikke klart skolen....

Som den drevne (hahaha) dataeksperten jeg nå begynner å bli, så kunne jeg så klart ha tenkt meg en med mere futt i.... NOEN SOM VIL BYTTE:) Eheeee...;)

Prisen er uten moms.

Gjest Grumpy
Skrevet

Denne har jeg hørt at det har vært mye tull med..

...og ofte befinner årsaken til det seg foran tastaturet :) Jeg har ihvertfall ikke hatt noe trøbbel med den.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

...og ofte befinner årsaken til det seg foran tastaturet :) Jeg har ihvertfall ikke hatt noe trøbbel med den.

Et problem er at Nortorn Antivirusprogram ikke virker bra på HP maskiner i det hele tatt.

Gjest Grumpy
Skrevet

Et problem er at Nortorn Antivirusprogram ikke virker bra på HP maskiner i det hele tatt.

Jeg har avinstallert Norton og bruker Norman, som jeg har gratis fra banken. Kanskje det har noe med saken å gjøre...

Skrevet

Min erfaring med Norton er at man skal ha flaks om det fungerer skikkelig på en hvilken som helst maskin.

Gjest Lex Lea
Skrevet

Jeg kjøpte Elitegroup Green 732 fra Multicom i januar 2003 og har vært kjempefornøyd. Eneste minus er litt mye støy, men jeg ser at de nyere versjonene skal være mindre bråkete.

Skrevet

Du får selge den til en eller annen gjøke-hjerne(newbie) på qxl.. hihi

Skrevet

Min erfaring med Norton er at man skal ha flaks om det fungerer skikkelig på en hvilken som helst maskin.

Har fungert supert på de 8 siste maskinene jeg har installert det på :-)

Skrevet

Du får selge den til en eller annen gjøke-hjerne(newbie) på qxl.. hihi

Nja... da vil jeg ødelegge den litt mere først;)

Ikke det at jeg har ødelagt den, noe som faktisk kunne ha skjedd... data kan til tider være frustrerende;)

Skrevet

Nja... da vil jeg ødelegge den litt mere først;)

Ikke det at jeg har ødelagt den, noe som faktisk kunne ha skjedd... data kan til tider være frustrerende;)

Tja, det er jo ikke lurt å utsette den for alt for mye fysisk påkjenning :P

Jeg mistet min i gulvet, det gikk greit. Null problem.

whitebox pc'ene er forøvrig utrolig stille. Selv har jeg cl50.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...