Gå til innhold

Hvor laster dere ned filmer og serier?

Anbefalte innlegg

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Jeg bruker soulseek til å laste musikk, der finner jeg det jeg trenger av musikk...

MEN de er lite flinke på filmer og serier... (tenker nye friends episoder;))

Har forsøkt forskjellige som har gjort alt til u f**** opp maskina mi, til å ikke finne en dritt å bli satt som nr 17398 i kø.... I HAVE A LIFE;)

Noen som vet hvor jeg kan finne en BRA gratis en?

Skrevet

Kazaa Lite.

www.suprnova.org, de har alle de nye Friends episodene + mangen andre serier.

Skrevet

www.suprnova.org, de har alle de nye Friends episodene + mangen andre serier.

Ok, fant den og filen, men hva gjør jeg for å laste ned?

Kommer bare opp en side med MASSE kråketegn:(

Skrevet

Ok, fant den og filen, men hva gjør jeg for å laste ned?

Kommer bare opp en side med MASSE kråketegn:(

Du må forresten laste ned et program som heter bitTorrent for å kunne laste ned fra suprnova.org.

Gå inn på denne siden, så kan du laste det ned der:

http://bitconjurer.org/BitTorrent/download.html

Håper du får det til, for de siste Friends episodene er absolutt verdt å se :)

Skrevet

Du må forresten laste ned et program som heter bitTorrent for å kunne laste ned fra suprnova.org.

Gå inn på denne siden, så kan du laste det ned der:

http://bitconjurer.org/BitTorrent/download.html

Håper du får det til, for de siste Friends episodene er absolutt verdt å se :)

Skjønnte jeg manglet noe ja...

Ble så sinna jeg når TV2 plutselig sluttet å sende siste sesongen... :(

Takker for hjelpen jeg da:)

Skrevet

Skjønnte jeg manglet noe ja...

Ble så sinna jeg når TV2 plutselig sluttet å sende siste sesongen... :(

Takker for hjelpen jeg da:)

Ja, skikkelig irriterende. Også at de skal vente helt til i høst fo å sende de siste episodene, bare tull syns jeg. Vi får jo tak i dem, og kan se dem lenge før det uansett :)

Skrevet

Ja, skikkelig irriterende. Også at de skal vente helt til i høst fo å sende de siste episodene, bare tull syns jeg. Vi får jo tak i dem, og kan se dem lenge før det uansett :)

Og takk og lov for det:)

Hmmm hva skal vi gjøre når de ikke er fler da:(

Skrevet

Og takk og lov for det:)

Hmmm hva skal vi gjøre når de ikke er fler da:(

Ja, si det..skikkelig trist syns jeg! Tirsdagskveldene blir ikke helt det samme uten nei.. Men vi får bare laste ned fra nettet å se på alle de gamle episodene - og glede oss til Joey kommer =) Det er jo en liten trøst det da..:)Han er jo bare helt nydelig!

Har du fått til å laste ned forresten?

Skrevet

Ja, si det..skikkelig trist syns jeg! Tirsdagskveldene blir ikke helt det samme uten nei.. Men vi får bare laste ned fra nettet å se på alle de gamle episodene - og glede oss til Joey kommer =) Det er jo en liten trøst det da..:)Han er jo bare helt nydelig!

Har du fått til å laste ned forresten?

Gruer meg ja... Håper Joey kommer til norge da... i rimelig tid altså....

Laster jeg, men det går litt tregt... og det syntes jeg er litt rart siden jeg sitter på LAN3 linje:( Skal det være sånn?

Skrevet

Laster jeg, men det går litt tregt... og det syntes jeg er litt rart siden jeg sitter på LAN3 linje:( Skal det være sånn?

hmmm..det vet jeg ikke.. Men det kan ihvertfall gå ganske tregt å laste ned fra suprnova av og til. Men du får bare vente med god tolmodighet, du venter ihvertfall på noe godt :)

Håper virkelig Joey kommer til Norge! Og da ikke om to år, men ganske kjapt etter den starter i USA. Den må jo bare bli bra :)

Skrevet

Hva betyr det når det står at upload rate... betyr det at jeg har opnet pc og at den er open for nedlasting... har ikke delt noe eller noe men nå har den uploada over 261MB

Derfor det går så treigt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...