Gjest sprayet Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Noen som har erfaring med møteplassen på vg? Har vært en del på spray, men er ikke så fornøyd som før. 0 Siter
Gjest anbefales ikke Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Jeg syns Møteplassen på VG er elendig, i hver fall hvis man er ute etter å finne noen litt seriøs. 0 Siter
Gjest sprayet Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Jeg syns Møteplassen på VG er elendig, i hver fall hvis man er ute etter å finne noen litt seriøs. Hva er det mest seriøse møtestede? 0 Siter
Gjest noen tips Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hva er det mest seriøse møtestede? Jeg vil anbefale Finnenvenn.no eller nettvenn.no. Soulmates på msn er også seriøs og bra, men der må du betale litt (kan være en fordel - siler vekk de useriøse) 0 Siter
Gjest sprayet Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Jeg vil anbefale Finnenvenn.no eller nettvenn.no. Soulmates på msn er også seriøs og bra, men der må du betale litt (kan være en fordel - siler vekk de useriøse) Hva mener du er useriøst med Møteplassen? 0 Siter
Gjest snobba Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hvis du har erfaring, vet du hvor det er enklest å komme i kontakt med voksne, seriøse menn med universitetsutdannelse. 0 Siter
Gjest sprayet Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hvis du har erfaring, vet du hvor det er enklest å komme i kontakt med voksne, seriøse menn med universitetsutdannelse. Nei, jeg vet ikke annet enn at du kan spørre om utdannelse. De fleste møtestedene har voksne menn også, og det er vel litt opp og ned hvor seriøse de er. 0 Siter
Gjest eksblink Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Prøv blink på dagbladet.no. Det var jeg fornøyd med, men nå har jeg slettet meg, for jeg fant nemlig kjæresten min der!! Ei venninne av meg har også funnet kjæresten sin der! Tilfeldigheter, som ellers i livet, men verdt et forsøk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.