Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sprayet
Skrevet

Noen som har erfaring med møteplassen på vg? Har vært en del på spray, men er ikke så fornøyd som før.

Gjest anbefales ikke
Skrevet

Jeg syns Møteplassen på VG er elendig, i hver fall hvis man er ute etter å finne noen litt seriøs.

Gjest sprayet
Skrevet

Jeg syns Møteplassen på VG er elendig, i hver fall hvis man er ute etter å finne noen litt seriøs.

Hva er det mest seriøse møtestede?

Gjest noen tips
Skrevet

Hva er det mest seriøse møtestede?

Jeg vil anbefale Finnenvenn.no eller nettvenn.no. Soulmates på msn er også seriøs og bra, men der må du betale litt (kan være en fordel - siler vekk de useriøse)

Gjest sprayet
Skrevet

Jeg vil anbefale Finnenvenn.no eller nettvenn.no. Soulmates på msn er også seriøs og bra, men der må du betale litt (kan være en fordel - siler vekk de useriøse)

Hva mener du er useriøst med Møteplassen?

Gjest snobba
Skrevet

Hvis du har erfaring, vet du hvor det er enklest å komme i kontakt med voksne, seriøse menn med universitetsutdannelse.

Gjest sprayet
Skrevet

Hvis du har erfaring, vet du hvor det er enklest å komme i kontakt med voksne, seriøse menn med universitetsutdannelse.

Nei, jeg vet ikke annet enn at du kan spørre om utdannelse. De fleste møtestedene har voksne menn også, og det er vel litt opp og ned hvor seriøse de er.

Gjest eksblink
Skrevet

Prøv blink på dagbladet.no. Det var jeg fornøyd med, men nå har jeg slettet meg, for jeg fant nemlig kjæresten min der!! Ei venninne av meg har også funnet kjæresten sin der! :) Tilfeldigheter, som ellers i livet, men verdt et forsøk ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...