Gå til innhold

Vil bare si at...

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Virker som om de fleste her synes det beste er å ikke si noe hvis de vet hvem bak et nick er.

Vil nå bare si at hvis noen skulle vite hvem jeg er i RL, ville jeg satt umåtelig stor pris på å blitt det fortalt. Gjerne anonymt for de som ikke vil avsløre seg selv...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må jo ikke høre på flertallet der, men de fornuftige av oss.

F.eks. meg.

Da mener jeg selvsagt ikke at du skal mobbe noen (for å være litt mer seriøs enn jeg var under her...), men jeg ville selv foretrukket at noen fortalte meg at de visste hvem jeg var hvis de visste det.

Det er heller ikke bare noe jeg tror, men noe jeg vet. Senest forrige helg ble jeg konfrontert med nicket mitt på et annet nettsted. Hyggelig det!

Skrevet

Minner meg på at jeg stod og snakka med ei jeg skulle sitte barnevakt for, og fikk spørsmål "hvordan klarte du å få sæd i øyet?"

Det hadde jeg da skrevet innlegg om her noen uker før...

Jeg visste godt at hun var doler da, for det var sånn vi ble kjent. Men det fikk meg til å tenke på at folk faktisk leser det som skrives, og noen ganger husker de det også. Så jeg skriver ikke ting jeg ikke vil at folk i RL skal vite om. Iallefall ikke det som er viktig at folk ikke får vite.

Gjest Daisy
Skrevet

Du må jo ikke høre på flertallet der, men de fornuftige av oss.

F.eks. meg.

Da mener jeg selvsagt ikke at du skal mobbe noen (for å være litt mer seriøs enn jeg var under her...), men jeg ville selv foretrukket at noen fortalte meg at de visste hvem jeg var hvis de visste det.

Det er heller ikke bare noe jeg tror, men noe jeg vet. Senest forrige helg ble jeg konfrontert med nicket mitt på et annet nettsted. Hyggelig det!

Jeg regner liksom med at man ville sagt fra til meg...

Skrevet

Jeg vet ikke hvem du er men hvis du skulle forstå hvem jeg er, synes jeg absolutt du skulle hilst på meg ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg regner liksom med at man ville sagt fra til meg...

Det ville de gjort. De har i hvert fall gjort det til meg.

Men som sagt: Det er jo lov til å bruke skjønn. Skriver personen på overgrepsforumet om svært personlige ting som han/hun rimelig sikkert ikke vil skal komme ut, så hold kjeft. Men er det snakk om mer normale problemer eller bare pludring rundt på sexforumet, så ville jeg utvilsomt sagt noe.

Gjest tjohooo
Skrevet

Minner meg på at jeg stod og snakka med ei jeg skulle sitte barnevakt for, og fikk spørsmål "hvordan klarte du å få sæd i øyet?"

Jeg visste godt at hun var doler da, for det var sånn vi ble kjent. Men det fikk meg til å tenke på at folk faktisk leser det som skrives, og noen ganger husker de det også. Så jeg skriver ikke ting jeg ikke vil at folk i RL skal vite om. Iallefall ikke det som er viktig at folk ikke får vite.

*LOL*

Gjest Daisy
Skrevet

Sæd i øyet, ja. He, he. Den er lei. Husker forressten du skrev det ;o) Ellers har du vel ikke skrevet noe fælt.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg vet ikke hvem du er men hvis du skulle forstå hvem jeg er, synes jeg absolutt du skulle hilst på meg ;o)

Det skal jeg gjøre. Må innrømme at jeg har sett etter både deg og Laguna hvis jeg har vært på Grunerløkka. Men jeg vet jo ikke hvordan noen av dere ser ut *s*

Gjest Daisy
Skrevet

Det ville de gjort. De har i hvert fall gjort det til meg.

Men som sagt: Det er jo lov til å bruke skjønn. Skriver personen på overgrepsforumet om svært personlige ting som han/hun rimelig sikkert ikke vil skal komme ut, så hold kjeft. Men er det snakk om mer normale problemer eller bare pludring rundt på sexforumet, så ville jeg utvilsomt sagt noe.

Godt å høre. Men det kan jo likevel bli pinlig (se Åsemors's sæd i øyet)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Godt å høre. Men det kan jo likevel bli pinlig (se Åsemors's sæd i øyet)

Litt sæd i øyet er vel helt normalt.

For øvrig er "sæd i øyet" et godt eksempel på det jeg mener man godhjertet kan mobbe skapningen man vet hvem er for! :)

(Selvsagt med forbehold om at jenta tåler en spøk, men sånt vet man jo når man kjenner henne).

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det skal jeg gjøre. Må innrømme at jeg har sett etter både deg og Laguna hvis jeg har vært på Grunerløkka. Men jeg vet jo ikke hvordan noen av dere ser ut *s*

De sitter i en røyksky, ikke vanskelig å finne dem:-/

laguna1365380434
Skrevet

Aner ikke;) Jeg vet hvem Dorthe er, og thats it..

Men trener ikke du på Sats her oppe? Det gjør jeg snart også. Kanskje jeg skjønner hvem du er der...:-o

;-)

skorpionfisken
Skrevet

Det er bilde av laguna på blekka hennes (riktignok bak litt røyk men gjenkjennelig). Bare let etter linken hennes når hun kommer med oppdateringer.

Gjest Daisy
Skrevet

Aner ikke;) Jeg vet hvem Dorthe er, og thats it..

Men trener ikke du på Sats her oppe? Det gjør jeg snart også. Kanskje jeg skjønner hvem du er der...:-o

;-)

Oj, oj, oj. Jo, jeg gjør det :o)

Gjest Daisy
Skrevet

Det er bilde av laguna på blekka hennes (riktignok bak litt røyk men gjenkjennelig). Bare let etter linken hennes når hun kommer med oppdateringer.

Ja, den har jeg sett. Så jeg har jo litt peiling. He, he, he.

Skrevet

Jeg også. Vil gjerne vite det dersom noen jeg kjenner vet hvem jeg er her inne.

Det hadde jeg satt pris på å bli fortalt ,ja.:)

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jeg også. Vil gjerne vite det dersom noen jeg kjenner vet hvem jeg er her inne.

Det hadde jeg satt pris på å bli fortalt ,ja.:)

Ja, det hadde jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...