selle Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Kunne ikke dy meg nå jeg.Kris Kristoffrsen han ingenting med hverken Titano eller Sputnik.Lytt og lær før du uttaler deg 0 Siter
selle Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Skrevet 6. juni 2004 Tilgi meg! Det skal være: Kristoffersen er boe helt annnet enn Sputnik 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Tilgi meg! Det skal være: Kristoffersen er boe helt annnet enn Sputnik Det har du helt rett i. Sputnik er noe helt annet enn Kristoffersen :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Tilgi meg! Det skal være: Kristoffersen er boe helt annnet enn Sputnik Hva i all verden er det du prøver å si? "........................." 0 Siter
tut og kjør Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Tilgi meg! Det skal være: Kristoffersen er boe helt annnet enn Sputnik Hvilken lenke har du bomma på??? *klør meg forvirret i hodet* 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hva i all verden er det du prøver å si? "........................." hehehe... bare for å si det sånn så vet jeg hva det er snakk om, bare fordi jeg husker tråden;) hehe... let blandt Hvilke MENN er kjekke?? tråden..... Var jeg flink nå Selle?.... tror jeg! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hvilken lenke har du bomma på??? *klør meg forvirret i hodet* Har du feil på tastaturet ditt? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Har du feil på tastaturet ditt? Ouuppps var visst feil her også. Det innlegget var til selle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.