momamma Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Er det noen som vet om det er langt mellom disse bostedene?? Er Las palmas bedre å bo på når man har med seg en 3 åring?? 0 Siter
Trebarnmamsen Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hei, sikkert flere som vet mer om dette enn meg, MEN jeg fikk en liten følelse da vi bodde 5 dager i Bogota sist nå i september i fjor: Vi kjørte fra Halifax til Las P for å plukke opp et par familier. Husker selvsagt ikke helt hvor lang tid det tok, men det var en VISS kjørevei dit. Kanskje 20 min......ca... Vi har bodd 2 ganger på Halifax og vært veldig fornøyd. Siden vi bare stakk innom Las Palmas fikk jeg ikke fulle og hele oversikt, men leke muligheter inne og i et kjempefint "atrium"/hage så veldig bra ut! Umiddelbart følte jeg at det var et "lite hakk" bedre enn Halifax. Men som sagt alt dette ut fra korte besøk i Bogota....... lykke til! 0 Siter
isv Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hei Var på Las P i 2001 der var det slitt og bitte liten plass ute. Var på Halifax nå i mars der er det kjempefint både inne og ute hadde med ei på 5 og fikk ei på 2,5 år Lykke til med valg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.