Gå til innhold

Er det langt fra Las Palmas til Halifax??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trebarnmamsen

Hei, sikkert flere som vet mer om dette enn meg, MEN jeg fikk en liten følelse da vi bodde 5 dager i Bogota sist nå i september i fjor:

Vi kjørte fra Halifax til Las P for å plukke opp et par familier. Husker selvsagt ikke helt hvor lang tid det tok, men det var en VISS kjørevei dit. Kanskje 20 min......ca...

Vi har bodd 2 ganger på Halifax og vært veldig fornøyd. Siden vi bare stakk innom Las Palmas fikk jeg ikke fulle og hele oversikt, men leke muligheter inne og i et kjempefint "atrium"/hage så veldig bra ut! Umiddelbart følte jeg at det var et "lite hakk" bedre enn Halifax. Men som sagt alt dette ut fra korte besøk i Bogota.......

lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...