Gå til innhold

jævla minibanken slukte kortet OG pengene

Anbefalte innlegg

Gjest hvordan det er
Skrevet

Skulle ta ut 600 i en minibank fredag kveld, men kortet kom ikke ut, virket som det satt fast i minibanken. Dermed ble kortet slukt. Det kom ingen penger. Da jeg kom hjem sjekket jeg kontoen på nettbanken, og da viste det seg at pengene allikevel var trukket fra kontoen! Kontaktet så DnB kundeservice (DnB-minibank, men konto i Posten), de sa pengene ikke var trukket, men midlertidig reservert og at "de snart ville bli tilbakeført, men hvis ikke måtte jeg kontakte Posten). Jeg har fortsat ikke sett noe til pengene, har snakket med både Posten og DnB, de virker totalt clueless.

Noen som har opplevd noe lignende, hvor lang tid tok det i så fall før pengene kom tilbake?

Skrevet

Det tok ca en uke. Kortet må først sjekkes om det er stjålet før de gjennomfører en ekstra sikkerhetssjekk.

Gjest hvordan det er
Skrevet

Det tok ca en uke. Kortet må først sjekkes om det er stjålet før de gjennomfører en ekstra sikkerhetssjekk.

Hvem er det som sjekker det, banken der du har konto regner jeg med? Du måtte altså prate med dem, det skjedde ikke av seg selv? Problemet mitt er at ingen av de jeg prater med har peiling, på Posten sier de jeg må kontakte DnB, og der henviser de meg til Posten. Kortet kunne jeg for øvrig bare komme og hente hos DnB, så det burde være åpenbart for dem at det ikke er stjålet.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Skjedde med søsteren min for litt siden, hun fikk tilbakeført de 800 hun liksom skulle ta ut!

Selv om de var trukket fra konto!

Gjest hvordan det er
Skrevet

Skjedde med søsteren min for litt siden, hun fikk tilbakeført de 800 hun liksom skulle ta ut!

Selv om de var trukket fra konto!

Vet du om det tok lang tid?

Skrevet

Vet du om det tok lang tid?

En eller to ukers tid....

hun trodde heller ikke at hun fikk de tilbake, og trodde de nå var borte for godt... hun fikk en hyggelig overraskelse... :) se på det som penger spart penger tjent;)

Og joda jeg hadde nok ikke vært så gla om det hadde skjedd meg heller!

Gjest hvordan det er
Skrevet

En eller to ukers tid....

hun trodde heller ikke at hun fikk de tilbake, og trodde de nå var borte for godt... hun fikk en hyggelig overraskelse... :) se på det som penger spart penger tjent;)

Og joda jeg hadde nok ikke vært så gla om det hadde skjedd meg heller!

Ok. Men jeg har hele tiden tatt det for gitt at jeg skulle få dem tilbake, problemet er at jeg trenger dem raskt.

Skrevet

Ok. Men jeg har hele tiden tatt det for gitt at jeg skulle få dem tilbake, problemet er at jeg trenger dem raskt.

Det er da forståelig, kan du ikke få dem ut i banken da?

De ser jo saldo og hva som her skjedd...

Joda jeg vet banker til tider vil passe litt VÈL på andres penger, men de er jo dine, det var ikke din feil, du trenger dem NÅ.... ergo så har du vell alle rettigheter til å få ta dem ut!

Lykke til:)

Skrevet

Hvem er det som sjekker det, banken der du har konto regner jeg med? Du måtte altså prate med dem, det skjedde ikke av seg selv? Problemet mitt er at ingen av de jeg prater med har peiling, på Posten sier de jeg må kontakte DnB, og der henviser de meg til Posten. Kortet kunne jeg for øvrig bare komme og hente hos DnB, så det burde være åpenbart for dem at det ikke er stjålet.

Etterlys pengene når du henter kortet ditt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...