Gå til innhold

Kinatildelinger USA nærmer seg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som jeg skrev i tråden under til Hunan-mor så er det helt utrolig hvor fort det har gått.

Synes ikke det er lenge siden vi var i bursdag sammen. Jeg var kjempeklar for tildeling, mens dere nettopp hadde sendt papirene.

Nå er det dere som er superklare :-))

Annonse

Gjest snart4

Som jeg skrev i tråden under til Hunan-mor så er det helt utrolig hvor fort det har gått.

Synes ikke det er lenge siden vi var i bursdag sammen. Jeg var kjempeklar for tildeling, mens dere nettopp hadde sendt papirene.

Nå er det dere som er superklare :-))

Ja, jeg husker godt det. Det hele har gått utrolig fort, på onsdag er det 2 år og 2 mnd siden vår første tildeling. Synes en periode at det nesten gikk for fort, men nå er jeg reiseklar!!!

Vil veldig gjerne ha tildeling i morgen, for jeg er bortreist fra onsdag morgen til fredag kveld!

Fint å høre at alt står bra til med begge dine? Kanskje vi møtes på Ekeberg på lørdag?

Ja, jeg husker godt det. Det hele har gått utrolig fort, på onsdag er det 2 år og 2 mnd siden vår første tildeling. Synes en periode at det nesten gikk for fort, men nå er jeg reiseklar!!!

Vil veldig gjerne ha tildeling i morgen, for jeg er bortreist fra onsdag morgen til fredag kveld!

Fint å høre at alt står bra til med begge dine? Kanskje vi møtes på Ekeberg på lørdag?

Er ikke det på Ekeberg et AF arrangement? Er i IA og VB, men ikke AF.

Det gikk 2 år, 2 mnd og 1 uke mellom våre to tildelinger :-))

Gjest sommerfugler i magen

Tenker det er lett å holde konsentrasjonen oppe om dagen.... :-))

Ja det kan du tro.Takk for omtanken. Trøsten nå er at det går an å konte til høsten hvis....men vil helst bli ferdig. Hadde passet bra med tildeling nå slik at jeg får tid til å "lande". Er spent på hvor langt ut i nov.tildelingene går. Er vel ikke alene om det tror jeg.Vi er reg. 11.nov og er kanskje litt for eplekjekk....Vi får se.

Ja det kan du tro.Takk for omtanken. Trøsten nå er at det går an å konte til høsten hvis....men vil helst bli ferdig. Hadde passet bra med tildeling nå slik at jeg får tid til å "lande". Er spent på hvor langt ut i nov.tildelingene går. Er vel ikke alene om det tror jeg.Vi er reg. 11.nov og er kanskje litt for eplekjekk....Vi får se.

Ser på APC at det har kommet tildelinger til de med LID etter deres dato. Tror nok det er deres tur denne gangen.

Men spørs om det blir noe lettere å konsentrere seg etter at tildelingen har kommet :-))

Tar kriblingen overhånd så får du heller ta deg en skravletur nedover gata. Vil jo gjerne se bilde da :-))

Gjest sommerfuglene har tatt overhånd

Ser på APC at det har kommet tildelinger til de med LID etter deres dato. Tror nok det er deres tur denne gangen.

Men spørs om det blir noe lettere å konsentrere seg etter at tildelingen har kommet :-))

Tar kriblingen overhånd så får du heller ta deg en skravletur nedover gata. Vil jo gjerne se bilde da :-))

ja vi snakkes. Leser at alt er bra med dere - godt å høre.Er ikke medlem på de utenlandske sidene. Vet du hvor langt ut i nov de har kommet hittil?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...