Gå til innhold

Kunne du tenke deg å bo i et annet land?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bodd 20 år i utlandet (Latin-Amerika, Afrika, Europa), og det er nærmest tilfeldig at jeg bor i Norge nå.

Jeg kunne godt tenke meg å bo enten i Asia, eller Latin-Amerika; hvis jeg skulle bo i Europa ville jeg valgt Frankrike eller Spania.

Med vennlig hilsen

PST ! Vi er på flyttefot igjen. Nå er jeg klar for Japan. Har allerede begynt å trene med spisepinner ;)

Skrevet

PST ! Vi er på flyttefot igjen. Nå er jeg klar for Japan. Har allerede begynt å trene med spisepinner ;)

Så spennende! Husk at japanske spisepinner er spisse, og vanskeligere å bruke enn kinesiske! ;-)

Husk å holde kontakten:

[email protected]

Med vennlig hilsen

Skrevet

Så spennende! Husk at japanske spisepinner er spisse, og vanskeligere å bruke enn kinesiske! ;-)

Husk å holde kontakten:

[email protected]

Med vennlig hilsen

Himmel !! Ja, jeg får legge meg i hardtrening, eller skal jeg bare satse på å spidde maten?

G'natta,

Skrevet

Himmel !! Ja, jeg får legge meg i hardtrening, eller skal jeg bare satse på å spidde maten?

G'natta,

Jepp - bruk dem som spyd! Sushi er jo nesten levende fisk, så du kan like gjerne angripe dem i akvariet!

Alt godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...