Livia Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Jeg har bodd 20 år i utlandet (Latin-Amerika, Afrika, Europa), og det er nærmest tilfeldig at jeg bor i Norge nå. Jeg kunne godt tenke meg å bo enten i Asia, eller Latin-Amerika; hvis jeg skulle bo i Europa ville jeg valgt Frankrike eller Spania. Med vennlig hilsen PST ! Vi er på flyttefot igjen. Nå er jeg klar for Japan. Har allerede begynt å trene med spisepinner 0 Siter
Sør Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 PST ! Vi er på flyttefot igjen. Nå er jeg klar for Japan. Har allerede begynt å trene med spisepinner Så spennende! Husk at japanske spisepinner er spisse, og vanskeligere å bruke enn kinesiske! ;-) Husk å holde kontakten: [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter
Livia Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Så spennende! Husk at japanske spisepinner er spisse, og vanskeligere å bruke enn kinesiske! ;-) Husk å holde kontakten: [email protected] Med vennlig hilsen Himmel !! Ja, jeg får legge meg i hardtrening, eller skal jeg bare satse på å spidde maten? G'natta, 0 Siter
Sør Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Himmel !! Ja, jeg får legge meg i hardtrening, eller skal jeg bare satse på å spidde maten? G'natta, Jepp - bruk dem som spyd! Sushi er jo nesten levende fisk, så du kan like gjerne angripe dem i akvariet! Alt godt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.