Gå til innhold

Jaaaaa, jeg visste det!! (Nr. 19)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest osiris

Jeg fikk nok av Erlend og Natalie når de påsto at "ingen liker deres stil, men alle liker våres stil" Smak kan jo ikke diskuteres da... Personlig syntes jeg Erlend og Natalies stil virka like upersonlig som et foto fra en Ikea katalog, mens venninna mi syns de de gjorde var helt nydelig.

Det var nøyaktig det samme for meg om det ble Malcolm og bengt, eller Lasse og Firhana. Syns de begge var veldig flinke.

Og så må jeg innrømme at jeg får litt problem med å akseptere at voksne mennesker pusser opp "sjøkkenet", grøssa hver gang jeg hørte at Erlend og Natalie sa det. Jeg VET at det er litt på kanten, men det hjelper ikke på min godvilje til å endre syn på deres oppussing iallefall.

Var fortjente vinnere det :)

Likte ikke Karin og Jon.. de får 210 000 kr og så blir de sure, grettne og kaller det for peanøtter.. hva hadde de forventet seg? Austalske tilstander? Tippet det før programmet begynte at nordmenn ikke kjøper bare på grunn av publiteten..

De får jo ikke pengene da.

Annonse

Gjest Grefsen/Kjelsås

Personlig så synes jeg det var veldig koselig at Karin og Jon vant publikumsprisen med god margin - og det sier vel det meste om hva det norske folk synes. De er seg selv, "rett fra levra", folkelig - og som Karin selv sa igår på Tabloid - mange som kjenner seg selv i dem. De var nå både "godslige og varme":) Natalie har jeg i grunn ikke likt fra første stund med sin bedre-viter-overlegne-holdning, og en sambo-Erlend som helt klart viste hvem som er sjefen i deres forhold!

Bengt & co. får honnør for at de har beholdt det gamle, som også stemmer overens med naboene i veien. Lasse & Co. var altfor minimalistiske i min smak, men samtidig, ga de rom for nye til å endre på dette etter kjøperens egen smak.

Er det noen av dol'erne som har vært på visning eller sett hvordan huset ligger plassert? For det første er det svært små leiligheter, selv om loft/kjeller har sitt potensiale. Huset ligger nesten helt på Midtoddveien i seg selv, mens frontpartiet (inngangen) har et litt større område. De som har ballkong (svært liten), har de utsikt rett i nytt bygg som bygges nå. På fronten har de utsikt til neste vei, men dog litt bedre uteareale.

Det er ingen tvil om at alle deltagere har vært flinke og selvsagt betryggende å vite for de som har kjøpt,at fagfolk har hatt overoppsynet og at alt har gått ordentlig for seg!

"Smaken er som baken - to-delt", men jeg hadde aldri i verden betalt hva de har forlangt for disse leilighetene, men så er jeg også født her og bor her fortsatt, så jeg vet litt mere om distriktet enn de som ikke er "bekjent".

Blir litt forskrekket over hvor mange som kritiserer Erlend og Nathalie. Sier at de baksnakket, også snakker man selv utrolig kvalmt og usaklig om dem.

Jeg synes egentlig alle parene var sjarmerende og morsomme. Og jeg synes ingen av dem fortjener å bli hengt ut på nettet slik.

Egentlig tipper jeg at det var tilfeldigheter som avgjorde hvem som fikk mest. Sånn er det jo ofte når man selger, noen er heldige og får mange ivrige budgivere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...