Gå til innhold

Psykologuttalelse.

Anbefalte innlegg

Perle & Bruse
Skrevet

Hei!

I forbindelse med dokumentinnsamling, så skal vi ha en psykologuttalelse. Er det noen i Bergens-området som kan anbefale en psykolog i denne sammenheng? Hadde satt stor pris på noen "anbefalinger" og erfaringer. Ellers blir det å finne frem de gulesidene og bare ta en på måfå.

Takk for hjelpen!

vh

Skrevet

hei! Vi har ikke noen å anbefale, men vi lurer på det samme. Vi har såvidt begynte å samle inn alle papirene til Filippinene!

Perle & Bruse
Skrevet

hei! Vi har ikke noen å anbefale, men vi lurer på det samme. Vi har såvidt begynte å samle inn alle papirene til Filippinene!

Vi skal adoptere fra Brasil. Lykke til med papirmøllen!

Skrevet

Hei,

Jeg kjenner en veldig OK kvinnelig psykolog. Kan høre med henne om hun tar adopsjonssaker, og om det er greit at jeg oppgir hennes navn.

;o)

Perle & Bruse
Skrevet

Hei,

Jeg kjenner en veldig OK kvinnelig psykolog. Kan høre med henne om hun tar adopsjonssaker, og om det er greit at jeg oppgir hennes navn.

;o)

Veldig bra! Hører fra deg :-)

Skrevet

Hei, vi er også i gang med papirinnsamlingen og skal adoptere fra Filippinene ;-) Fikk SBF-godkjennelsen for ca. 10 dager tilbake.

Skrevet

Vi skal adoptere fra Brasil. Lykke til med papirmøllen!

Hei!

jeg kan hjelpe deg.

Etter mange ringerunder osv som kunne ta oss fortest mulig..så ble det han her :)

Bjørn Reidar Karlsen!

Men som sagt det gikk bra :)

Vi har nå fått tildelt en herlig liten gutt:)

Som vi håper å få reise og hente i manilla snart!!

prøv han:)

Lykke til videre

Skrevet

Hei :)

om du lurer på noe så ikke vær redd for og spørre:)!!

hilsen Alexsandra :)

Skrevet

Veldig bra! Hører fra deg :-)

Hun jeg kjenner jobber i PPT-tjenesten, og jeg fikk dessverre ikke noe nærmere svar om dette var noe hun kunne ta på seg... Skal heller gi deg en lyd hvis jeg hører noe, men dere vil vel gjerne bli ferdig fortest mulig ;o)

Perle & Bruse
Skrevet

Hei!

jeg kan hjelpe deg.

Etter mange ringerunder osv som kunne ta oss fortest mulig..så ble det han her :)

Bjørn Reidar Karlsen!

Men som sagt det gikk bra :)

Vi har nå fått tildelt en herlig liten gutt:)

Som vi håper å få reise og hente i manilla snart!!

prøv han:)

Lykke til videre

Hei,

hjertelig takk for hjelpen, skal prøve å ringe ham i løpet av dagen for å se om han er ledig.

Og lykke til til dere - håper dere får reisebeskjed snart!

Kommer nok tilbake med spm når de dukker opp - er litt i uvisse akkurat nå - klarer ikke helt å få oversikten synest jeg, men tar punktene stepp by stepp. Så til syvende og sist blir vi nok ferdige med alle papirene vi også!

:-)

vh

Perle & Bruse
Skrevet

Hei, vi er også i gang med papirinnsamlingen og skal adoptere fra Filippinene ;-) Fikk SBF-godkjennelsen for ca. 10 dager tilbake.

Gratulerer - godt å være litt næmere målet, ikke sant!

Lykke til med papirmøllen, du også!

Skrevet

Hei,

hjertelig takk for hjelpen, skal prøve å ringe ham i løpet av dagen for å se om han er ledig.

Og lykke til til dere - håper dere får reisebeskjed snart!

Kommer nok tilbake med spm når de dukker opp - er litt i uvisse akkurat nå - klarer ikke helt å få oversikten synest jeg, men tar punktene stepp by stepp. Så til syvende og sist blir vi nok ferdige med alle papirene vi også!

vh

Hei igjen

Ja vet hvordan dere har det nå..med papir møllen,men det går greit! og om det er noe ikke vær redd for og spørre,svarer så godt jeg kan :)

Hilsen Alexsandra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...