Gå til innhold

Tell Laura I love her

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Blir veldig gal av gammel popsang, den går omtrent sånn:

Tell Laura I love her, tell Laura I need her, tell Laura I may be late/I won't be late/ tell Laura not to be late

I've something to say that cannot wait.

Med andre ord husker jeg ikke hva som er rett på et viktig sted i sangen!

En av dem dør, så han får ikke sagt det viktige. Var det hun eller han?! Det må jo ha vært hun som døde på vei hjem, siden he lives to tell...

Vi blir ikke enige her i huset.

Noen oldiser her som husker sangen?

Fortsetter under...

Gjest LucySky
Skrevet

Husker sangen men ikke teksten.

Svaret står i overskriften til innlegget ditt.

Google:

http://www.duchessathome.com/music/telllaurailoveher.html

Yess!

Fatter ikke hva jeg skulle gjort uten DOL.

(Bortsett fra at jeg tapte veddemålet, da, og må vaske den gammeldagse kjøttkvernen neste gangen mannen min lager sildball - som jeg ikke liker, engang!)

Men flott å få teksten, skikkelig gammel tåreperse, den!

Skrevet

Jeg husker en gammel lærer jeg hadde i musikkhistorie som tok fram den sangen som et eksempel på noe av det mest patetiske som ble laget i det århundret. Og der er jeg jaggu enig - hele sangen, både teksten, instrumentaliseringen og arrangementet er fullstedig talentløs :-)

".........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...