Gå til innhold

Hva sa egentlig han auksjonariusen i nr. 19?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pappa Bjørn

" En-ni en-ni, vinnende bud har...." Tror jeg det var. Men jeg lurte veldig jeg også. Greit at en auksjonarius skal snakke fort, men det er vel ganske meningsløst om man ikke skjønner noe av hva han sier.

Som om jeg for eksempel lager tråden: " Se hor fort jeg kan skrive: eidfhgåposigtohbodhåqdhå0e9i0qrg\0jegq0gjj0g0jeg0q0jeqq0eqr." Det gikk lynkjapt, men har vel omtrent like mye for seg som en diskusjon med Sør.

Annonse

skorpionfisken

" En-ni en-ni, vinnende bud har...." Tror jeg det var. Men jeg lurte veldig jeg også. Greit at en auksjonarius skal snakke fort, men det er vel ganske meningsløst om man ikke skjønner noe av hva han sier.

Som om jeg for eksempel lager tråden: " Se hor fort jeg kan skrive: eidfhgåposigtohbodhåqdhå0e9i0qrg\0jegq0gjj0g0jeg0q0jeqq0eqr." Det gikk lynkjapt, men har vel omtrent like mye for seg som en diskusjon med Sør.

Hihihihi...

Ler så tårene triller her

c",)

Og Sør stakkar...

Gjest kunne nok ikke blitt auksjonarius

Dette stusset jeg og over...

Men det jeg stusser mest over er hvor fort det egentlig går an å prate!!!

Tror man må øve hele livet for å kunne bli auksjonarius.....ellers er det helt umulig å snakke så fort! Jeg snakker fort (sies det), men ikke på langt nær så fort......

*hehe*

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Tror man må øve hele livet for å kunne bli auksjonarius.....ellers er det helt umulig å snakke så fort! Jeg snakker fort (sies det), men ikke på langt nær så fort......

Først så trodde jeg at han sa "dippiduda" men fant straks ut at det ikke har noe i en auksjon å gjøre;) heheh

serendipity

*knis*

Annonse

Gjest papirtiger

Jeg lurer på om det var han samme som auksjonerte bort et par biler på Hodejegerne tidligere i år? Noen som vet? Følte jeg både hadde sett ham før og hørt de lydene før...

Ja, det er nok samme mannen, han hadde i hvert fall auksjonisert bort biler.

Gjest pilsneren

Dette stusset jeg og over...

Men det jeg stusser mest over er hvor fort det egentlig går an å prate!!!

Da skulle du hørt meg etter noen pils på by´n,hehe. Om det går fort eller om at det er så mye som skal sies på kort tid...!?..Det husker jeg jammen ikke,hehe.

Gjest togli

Først så trodde jeg at han sa "dippiduda" men fant straks ut at det ikke har noe i en auksjon å gjøre;) heheh

*ler*

Og jeg som trodde jeg hadde mista evnen til å munnavlese for et øyeblikk (er døv). Godt å høre at til og med dere som hører hadde problemer ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...