Gå til innhold

Ville du tatt i mor pengene?

Anbefalte innlegg

Gjest kulinar
Skrevet

Min samboer er av det kraftige slaget h*n har ca 20 kg for mye.

(Sier det selv)

I fjor sa h*n: Hvis jeg ikke klarer å gå ned de kiloene frem til neste sommer så skal du få 2500 kroner av meg.

(Sa det selv. jeg hadde ikke nevnt noe. Om verken vekt eller penger.)

H*n klarte det ikke. Nå vil h*n gi meg pengene.

Er litt i tvil om jeg skal gjøre....

Hva ville du ha gjort?

Skriver "h*n" fordi kjønn ikke skal ha noe å si

Gjest Big Mac
Skrevet

Ja, det tror jeg jeg ville. Så ville jeg bruke de på noe vi begge kunne hatt nytte av. Feks. kjøpt inn et trimaparat.

Gjest trulleliten
Skrevet

Han både røyker og er oervektig... Tror ikke jeg hatt noen forventninger om at han klarte å slutte å røyke, heller. Selv om du gikk med på å kjøpe hytte..

Gjest kulinar
Skrevet

Han både røyker og er oervektig... Tror ikke jeg hatt noen forventninger om at han klarte å slutte å røyke, heller. Selv om du gikk med på å kjøpe hytte..

blander vi litt nå?

mil1365380270
Skrevet

Og la h*n betale seg ut av problemene? Nei, det blir for teit.

Kan dere ikke heller bruke pengene på noe som kan få h*n ned i vekt?

En bok om slanking, oppskrifter, treningstimer, slankekurs eller rett og slett sunn, mager, god mat i noen uker?

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Ta i mot dem og kjøp noe til dere begge.

Skrevet

Tatt imot pengene og brukt det på treningsapparat ev. abo på treningssenter, eller til flere felles svømmehall-besøk.

skorpionfisken
Skrevet

mor?

Jeg hadde tatt imot pengene, og brukt dem på Grete Roedekurs for h*n.

De har egne kurs både for menn og kvinner.

For den summen ville du få ca 2 kurs og er det en mann er de 20 kiloene borte i løpet av 16 uker...

En kvinne bruker urettferdig nok lenger tid på den tida.

Bor dere teit til slik at det ikke er kurs i nærheten, går det ann å ta et nettkurs.

Gjest Daisy
Skrevet

Er dere ikke samboere da? Har man ikke så og si felles økonomi?

Gjest kulinar
Skrevet

mor?

Jeg hadde tatt imot pengene, og brukt dem på Grete Roedekurs for h*n.

De har egne kurs både for menn og kvinner.

For den summen ville du få ca 2 kurs og er det en mann er de 20 kiloene borte i løpet av 16 uker...

En kvinne bruker urettferdig nok lenger tid på den tida.

Bor dere teit til slik at det ikke er kurs i nærheten, går det ann å ta et nettkurs.

H*n har gått på grete roede kurs.Men så kom påsken, så kom invitasjon til ditt, til datt.

Så kan h*n ikke reise på det ukentlige kurset pga av barnet har håndballkamp. (Noe barnet har hver uke på samme dagen og klokkelslett! som kurset er. Det stemmer).

Så å investere pengene i et grete roede kurs til (dette er nr 2......)....Nei, jeg tror ikke pengene går til det.

:)

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

h*n vil vel ha et press på seg selv for å gå ned i vekt, så jeg synes du skal ta imot pengene.

Så kan du heller love pengene tilbake hvis h*n klarer 10 kilo innen påske neste år, f.eks.

Eller spandere et kurs h*n kan ta. Grete Roede har også nettkurs. Og Dagbladet har et opplegg nå via nettet.

Skrevet

h*n vil vel ha et press på seg selv for å gå ned i vekt, så jeg synes du skal ta imot pengene.

Så kan du heller love pengene tilbake hvis h*n klarer 10 kilo innen påske neste år, f.eks.

Eller spandere et kurs h*n kan ta. Grete Roede har også nettkurs. Og Dagbladet har et opplegg nå via nettet.

Det der syns jeg var den beste ideen. Å sette pengene på konto og si h*n får dem tilbake hvis han går ned så og så mye.

Det med å investere i noe felles som kan hjelpe å få kiloene ned, er også bra. Selv anbefaler jeg trampoline (liten, til å ha inne) - etter at en fysioterapeut en gang anbefalte meg dette. Det er mye gøyere enn andre trimapparater. Du kan danse og hoppe på masse ulike måter, og blir skikkelig svett!

Skrevet

Si at han kan beholde de til en gitt dato noen måneder frem.

Hvis han da ikke har klart å gå ned i ønsket vekt skal du ha disse pengene + noen til.....-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...