Gå til innhold

Kjærlighetssang som passer i en vigsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være organist i en vigsel om ca to uker, hvor jeg skal være med på et musikalsk innslag med trombone-solist.

Jeg trenger noen forslag til en kjærlighetssang som er fin og passer i en vigsel.

Noen forslag?

Alt mottas med takk.

Gjest Daisy
Skrevet

Ave Maria passer jo bra.

Kjærlighetssang vet jeg ikke helt om det er, men har hørt den i div. bryllup.

Gjest Jeg er bare den jeg er!
Skrevet

Jeg elsker "Titanic" sangen av CEline Dion "My heart will go on" vet ikke om den passer da, men jeg synes den er fin.

monique1365380367
Skrevet

Ave Maria passer jo bra.

Kjærlighetssang vet jeg ikke helt om det er, men har hørt den i div. bryllup.

Sangen som heter "Kjærlighetsvisa" av Halfdan Sivertsen...den er bare kjempe fin!..Ellers så er jo "Det vakreste som finns" av Jahn Teigen minst like fin!

Gjest Mr Papp
Skrevet

Jeg elsker "Titanic" sangen av CEline Dion "My heart will go on" vet ikke om den passer da, men jeg synes den er fin.

Vet ikke om tekstens handling egner seg for et bryllup...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Sangen som heter "Kjærlighetsvisa" av Halfdan Sivertsen...den er bare kjempe fin!..Ellers så er jo "Det vakreste som finns" av Jahn Teigen minst like fin!

Det vakraste.

Skrevet

Det vakraste.

Hei!

En venninne av meg sang "The Rose" av Bette Midler i vårt bryllup. Helt nydelig:-)

Gjest fine sanger!
Skrevet

Butterfly med Mariah Carey, Synes den har et viktig budskap (selv om det er M. Carey som har laget teksten:-p )

Men en annen er Shepherd of My Heart med Sandi Patti. Ikke en kjærlighetssang, men vet om noen som har sunget den mange ganger i vielsen. 1. verset går slik:

Maker of this heart of mine, You know me very well

You understand my deepest part

More than I know myself

So if I start to wonder

Like a lamb that`s gone astray

I`ll trust in you,

Shepherd of my heart.

Nyyydelig melodi. Trenger kun piano til. Hadde jeg vært deg hadde jeg sunget den!!!

Gjest fine sanger
Skrevet

Har nå lest de andre svarene, og det e standard sanger alle synger (selv om de sikkert er pene). Synger du Shepherd of my heart, blir den på en måde brudeparets sang, sidne de antageligvis ikke har hørt den før!

Skrevet

Butterfly med Mariah Carey, Synes den har et viktig budskap (selv om det er M. Carey som har laget teksten:-p )

Men en annen er Shepherd of My Heart med Sandi Patti. Ikke en kjærlighetssang, men vet om noen som har sunget den mange ganger i vielsen. 1. verset går slik:

Maker of this heart of mine, You know me very well

You understand my deepest part

More than I know myself

So if I start to wonder

Like a lamb that`s gone astray

I`ll trust in you,

Shepherd of my heart.

Nyyydelig melodi. Trenger kun piano til. Hadde jeg vært deg hadde jeg sunget den!!!

Hadde du vært meg hadde du definitivt _ikke_ sunget den... Det var noe med denne sangstemmen, da *kremt*

Men takk for tips :)

Skrevet

Takk for alle gode forslag :)

Vi endte opp med å velge "Sommernatt ved fjorden". Det er en nydelig sang som funket på orgel og trombone :)

Gjest spesi
Skrevet

Hadde du vært meg hadde du definitivt _ikke_ sunget den... Det var noe med denne sangstemmen, da *kremt*

Men takk for tips :)

*kremt*, det er vel bare selve sangen du skal synge, og ikke sette den på en cd`spiller??????

Skrevet

*kremt*, det er vel bare selve sangen du skal synge, og ikke sette den på en cd`spiller??????

Ingen skal _synge_, jeg skal spille orgel, og ei skal spille trombone :)

Gjest fine sanger
Skrevet

Ingen skal _synge_, jeg skal spille orgel, og ei skal spille trombone :)

Da så...

Gjest Jeg er bare den jeg er!
Skrevet

Vet ikke om tekstens handling egner seg for et bryllup...

nei kanskje ikke akkurat det hehe:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...