Gjest Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Jeg skal være organist i en vigsel om ca to uker, hvor jeg skal være med på et musikalsk innslag med trombone-solist. Jeg trenger noen forslag til en kjærlighetssang som er fin og passer i en vigsel. Noen forslag? Alt mottas med takk. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Ave Maria passer jo bra. Kjærlighetssang vet jeg ikke helt om det er, men har hørt den i div. bryllup. 0 Siter
Gjest Jeg er bare den jeg er! Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Jeg elsker "Titanic" sangen av CEline Dion "My heart will go on" vet ikke om den passer da, men jeg synes den er fin. 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Ave Maria passer jo bra. Kjærlighetssang vet jeg ikke helt om det er, men har hørt den i div. bryllup. Sangen som heter "Kjærlighetsvisa" av Halfdan Sivertsen...den er bare kjempe fin!..Ellers så er jo "Det vakreste som finns" av Jahn Teigen minst like fin! 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Jeg elsker "Titanic" sangen av CEline Dion "My heart will go on" vet ikke om den passer da, men jeg synes den er fin. Vet ikke om tekstens handling egner seg for et bryllup... 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Sangen som heter "Kjærlighetsvisa" av Halfdan Sivertsen...den er bare kjempe fin!..Ellers så er jo "Det vakreste som finns" av Jahn Teigen minst like fin! Det vakraste. 0 Siter
Trollmor Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Det vakraste. Hei! En venninne av meg sang "The Rose" av Bette Midler i vårt bryllup. Helt nydelig:-) 0 Siter
Gjest fine sanger! Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Jeg elsker "Titanic" sangen av CEline Dion "My heart will go on" vet ikke om den passer da, men jeg synes den er fin. Butterfly med Mariah Carey, Synes den har et viktig budskap (selv om det er M. Carey som har laget teksten:-p ) Men en annen er Shepherd of My Heart med Sandi Patti. Ikke en kjærlighetssang, men vet om noen som har sunget den mange ganger i vielsen. 1. verset går slik: Maker of this heart of mine, You know me very well You understand my deepest part More than I know myself So if I start to wonder Like a lamb that`s gone astray I`ll trust in you, Shepherd of my heart. Nyyydelig melodi. Trenger kun piano til. Hadde jeg vært deg hadde jeg sunget den!!! 0 Siter
Gjest fine sanger Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Har nå lest de andre svarene, og det e standard sanger alle synger (selv om de sikkert er pene). Synger du Shepherd of my heart, blir den på en måde brudeparets sang, sidne de antageligvis ikke har hørt den før! 0 Siter
Gjest Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Butterfly med Mariah Carey, Synes den har et viktig budskap (selv om det er M. Carey som har laget teksten:-p ) Men en annen er Shepherd of My Heart med Sandi Patti. Ikke en kjærlighetssang, men vet om noen som har sunget den mange ganger i vielsen. 1. verset går slik: Maker of this heart of mine, You know me very well You understand my deepest part More than I know myself So if I start to wonder Like a lamb that`s gone astray I`ll trust in you, Shepherd of my heart. Nyyydelig melodi. Trenger kun piano til. Hadde jeg vært deg hadde jeg sunget den!!! Hadde du vært meg hadde du definitivt _ikke_ sunget den... Det var noe med denne sangstemmen, da *kremt* Men takk for tips 0 Siter
Gjest Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Takk for alle gode forslag Vi endte opp med å velge "Sommernatt ved fjorden". Det er en nydelig sang som funket på orgel og trombone 0 Siter
Gjest spesi Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hadde du vært meg hadde du definitivt _ikke_ sunget den... Det var noe med denne sangstemmen, da *kremt* Men takk for tips *kremt*, det er vel bare selve sangen du skal synge, og ikke sette den på en cd`spiller?????? 0 Siter
Gjest Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 *kremt*, det er vel bare selve sangen du skal synge, og ikke sette den på en cd`spiller?????? Ingen skal _synge_, jeg skal spille orgel, og ei skal spille trombone 0 Siter
Gjest fine sanger Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Ingen skal _synge_, jeg skal spille orgel, og ei skal spille trombone Da så... 0 Siter
Gjest Jeg er bare den jeg er! Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Vet ikke om tekstens handling egner seg for et bryllup... nei kanskje ikke akkurat det hehe:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.