skorpionfisken Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 For mange år siden (ca 4-7 år siden) var jeg veldig aktiv her inne. Stort sett på adopsjonsforumet, under et annet nick. Jeg slutta med det. Nå kom jeg tilbake i et anfall av god tid før min jobb starter opp i juli, men er ikke så veldig aktiv her inne på Adopsjon. Roter mest rundt på samliv og Åpent forum, hvor jeg var lite i forrige runde. Men veldig gøy å følge med på adopsjonsforumet som jeg på en måte var med å bygge opp. Nå når vår venn "matchet adoptert" dukket opp igjen i disse dager husker jeg plutselig hvorfor jeg sluttet med å være her. Han (eller hans tvillingskjel) var der da også. Husker ikke hva han kalte seg da (Morten?), men tenk at han har vært her i alle disse årene. Jaja, kos dere. Nå tusler jeg tilbake til Samlivssidene, og sidene for foreldre og småbarn og Åpent forum. Vil nok titte innom her også. Men vil ikke primært bruke tida mi på å irritere meg her inne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/149419-det-hadde-en-grunn-jeg-hadde-glemt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg synes det er dumt at noen kutter dette forumet pga. en bråkmaker. Det er nok en av de tingene han ønsker å oppnå. Skal vi virkelig la han vinne? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/149419-det-hadde-en-grunn-jeg-hadde-glemt/#findComment-952334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koreagull Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg kan ikke fatte og begripe at det er så mye å irritere seg over... Det er jo ikke akkurat lenge h*n er her om gangen, da. Noen uker? Et par måneder? Det virker som om de som sier de kommer til å forlate forumet tror at denne personen tar dette som en trussel. H*n sitter nok heller og gnir seg i hendene... Selv synes jeg det er litt underholdende (men det er kanskje fordi jeg ikke har noen tråder h*n kan ødelegge...), og når jeg har fått nok vås for en dag så lar jeg være å lese denne personens innlegg. Verre er det ikke.. Har forbannet meg på at jeg ikke skal synke så lavt som å svare på innlegg skrevet av MA, eller innlegg som omtaler MA, men nå gikk det altså bare ikke ;o) Ha en strålende dag ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/149419-det-hadde-en-grunn-jeg-hadde-glemt/#findComment-952670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litchi Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg kan ikke fatte og begripe at det er så mye å irritere seg over... Det er jo ikke akkurat lenge h*n er her om gangen, da. Noen uker? Et par måneder? Det virker som om de som sier de kommer til å forlate forumet tror at denne personen tar dette som en trussel. H*n sitter nok heller og gnir seg i hendene... Selv synes jeg det er litt underholdende (men det er kanskje fordi jeg ikke har noen tråder h*n kan ødelegge...), og når jeg har fått nok vås for en dag så lar jeg være å lese denne personens innlegg. Verre er det ikke.. Har forbannet meg på at jeg ikke skal synke så lavt som å svare på innlegg skrevet av MA, eller innlegg som omtaler MA, men nå gikk det altså bare ikke ;o) Ha en strålende dag ;o) Jeg er faktisk helt enig med deg. Fyren er en tulling og kverulant, men ikke begriper jeg hvordan et åpent forum kan regne med å slippe unna sånne. Lar meg provosere innimellom, men for det meste overser jeg det han skriver. Jeg svarer også noen ganger, men har egentlig et forsett om å slutte med det, siden det plager så mange og skaper trøbbel for webmaster. En helt annen ting er jo at - selv om han er ekstrem og ikke representativ for de fleste menneseker "der ute", så er mange som mener mye om oss og om det å adoptere, har jeg inntrykk av. Det er vi nødt til å leve med og forholde oss til. Nytter ikke å stikke hodet i sanden og late som om fordommer, nysgjerrighet, uvitenhet og skepsis ikke eksisterer. Morten/beriket/matchet adoptert står naturligvis i en særstilling, og har en argumentasjon som er håpløs å forholde seg til. Men jeg kutter ikke ut forumet pga han, nei... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/149419-det-hadde-en-grunn-jeg-hadde-glemt/#findComment-952705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.