Gå til innhold

Finne biologiske foreldre..

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Anbefalte innlegg

hei. Jeg a\har et barn på snart 5 år. Pappaen hennes var adoptert fra Columbia i 79 (viss jeg ikke husker feil) Han kom fra Cucuta fra et barnehjem, drevet av nonner. Hvordan finner jeg familien hans?? han har ingen interresse av det selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149432-finne-biologiske-foreldre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nok bare akseptere at mannen din ikke er interessert i å spore opp sine biologiske foreldre. Selv om du er nyskjerrig, så synes jeg ikke det er rett å gå bak hans rygg for å finne ut ting om hans bakgrunn. Nå tviler jeg på om noen vil fortelle deg noe som helst uansett, uten hans aksept.

Jeg synes du skal akseptere at mannen din ikke vil vite. Det er hans liv det er snakk om, ikke ditt, tross alt.

Beste hilsen fra

Du må nok bare akseptere at mannen din ikke er interessert i å spore opp sine biologiske foreldre. Selv om du er nyskjerrig, så synes jeg ikke det er rett å gå bak hans rygg for å finne ut ting om hans bakgrunn. Nå tviler jeg på om noen vil fortelle deg noe som helst uansett, uten hans aksept.

Jeg synes du skal akseptere at mannen din ikke vil vite. Det er hans liv det er snakk om, ikke ditt, tross alt.

Beste hilsen fra

Det er ikke det at han ikke vil. han sa at det var greit for ham om jeg prøvde å finne det ut. Men for han betyr det ingenting. men det var greit. Frelsesarmeen kan ikke hjelpe fordi han er adoptert.

Det er ikke det at han ikke vil. han sa at det var greit for ham om jeg prøvde å finne det ut. Men for han betyr det ingenting. men det var greit. Frelsesarmeen kan ikke hjelpe fordi han er adoptert.

Ok :-)

Men jeg tror ikke du får noen som helst opplysninger ut av colombianske myndigheter, uten at han er med og gir sitt samtykke.

Beste hilsen fra

Annonse

Ok :-)

Men jeg tror ikke du får noen som helst opplysninger ut av colombianske myndigheter, uten at han er med og gir sitt samtykke.

Beste hilsen fra

ok. Hadde det gried seg at han skriver en slags fullmakt der det står at jeg har hans tillatelse? Men hvem er det jeg kontakter? Norsk adoptivforum?

Gjest hilsen en adoptant

ok. Hadde det gried seg at han skriver en slags fullmakt der det står at jeg har hans tillatelse? Men hvem er det jeg kontakter? Norsk adoptivforum?

Først må du få hans skriftlige samtykke. Deretter foreslår jeg at du kontakter den adopsjonsforeningen som han var adoptert igjennom. De kan sikkert hjelpe deg videre.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...