Gå til innhold

Kattunger; mat ++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal man begynne å fore kattungene med vanlig mat?

Når kan man begynne å ta de med ut, la de gå ute?

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Det finner de ut selv for å si det sånn...:) åååå har du det du da:) sukk....

Altså kjøp sånn for til kattunger, og sett frem skålen, så finner de det nok ut etterhvert, dessuten lærer mor det til dem og:)

Når du kan slippe dem ut, er et problem, da de har lett for å stikke av, og du om det gjør det, så må du LOVE å lete og finne dem... :) hmmmm har sååååå lyst på!

Gjest det ordner seg
Skrevet

Mine kattunger begynte å spise babytørrfor av seg selv. Ganske morsomt å se på..de var grådige og ville ha matfatet for seg selv. De knurra mot hverandre og slo med labbene...hehe.

Den ene kattungen jeg beholdt slapp jeg ikke ut alene før den var rundt 3/4 mndr.

Jeg hadde den ute og luftet den i bånd rundt huset slik at den ble kjent med omgivelsene. Jeg hadde den og i halsbånd med langt tau på verandaen så den kunne tumle rundt og lukte litt på blomster og bier uten å gå seg bort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...