Gjest dawn Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Når skal man begynne å fore kattungene med vanlig mat? Når kan man begynne å ta de med ut, la de gå ute? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Det finner de ut selv for å si det sånn... åååå har du det du da:) sukk.... Altså kjøp sånn for til kattunger, og sett frem skålen, så finner de det nok ut etterhvert, dessuten lærer mor det til dem og:) Når du kan slippe dem ut, er et problem, da de har lett for å stikke av, og du om det gjør det, så må du LOVE å lete og finne dem... hmmmm har sååååå lyst på! 0 Siter
Gjest det ordner seg Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Mine kattunger begynte å spise babytørrfor av seg selv. Ganske morsomt å se på..de var grådige og ville ha matfatet for seg selv. De knurra mot hverandre og slo med labbene...hehe. Den ene kattungen jeg beholdt slapp jeg ikke ut alene før den var rundt 3/4 mndr. Jeg hadde den ute og luftet den i bånd rundt huset slik at den ble kjent med omgivelsene. Jeg hadde den og i halsbånd med langt tau på verandaen så den kunne tumle rundt og lukte litt på blomster og bier uten å gå seg bort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.